Нові можливості бізнес фото у Google My Business

У грудні поточного року сервіс Гугл Мій Бізнес отримав нову корисну метрику. Завдяки ній, власник бізнесу може оцінити наскільки популярними є його бізнес фото у порівнянні з конкурентами.

Відтепер користувачі системи Гугл Мій Бізнес, можуть порівняти кількість переглядів фото власної сторінки з переглядами зображень на сторінках зі схожим контентом.

Нижче наведено знімок екрану зі сторінки статистики сервісу Google My Business:

Синя лінія вказує на кількість переглядів бізнес фото зі сторінки власника бізнесу, а червона лінія перегляди зображень, розміщених на сторінках потенційних конкурентів - подібних підприємств.

Нижче також наводиться порівняння по кількості доданих фото за обраний період:
Порівняльна статистика розміщення бізнес фото конкурентами

Як і у попередньому графіку синя лінія вказує на кількість фото доданих на власну сторінку, а червона - кількість фото доданих конкурентами.

Додавайте більше якісних фото на сторінку свого бізнесу та приваблюйте більше потенційних клієнтів.

А яке фото може дати найкраще та найповныше уявлення про інтер'єр?
Звичайно ж сферична панорама від команди Kiev Business View.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Google выкатил апдейт My Business - теперь редактировать страницу можно прямо в Картах и Поиске

Швидкий старт бізнесу в мережі з bitrix24

Зміни в службі Google Мій бізнес через коронавірус