Як підвищити рейтинг компанії в результатах місцевого пошуку Google

Перші рядки пошукової видачі в Google, зазвичай, зайняті рекламними показами, або тематичними каталогами чи агрегаторами. При цьому, клієнти KBV consulting добре знають про локальну видачу або місцевий Пошук.

Це блок зі сторінками із сервісу Google Мій Бізнес. Наявність сторінки закладу в сервісах Google безперечно сприяє підвищенню продажів. Ось тільки, одні сторінки в результатах пошуку показуються часто, а інших не видно... У чому ж тут підступ?

Бізнес-сторінка KBV consulting у сервісі Google My Business
Потрібно розуміти, що Google жодним чином не буде штучно піднімати вашу компанію в результатах локальної видачі.
Річ у тім, що позиція в результатах локальної видачі (місцевого пошуку) залежить від цілої низки параметрів - особливих правил ранжування.
Оцінюються ці параметри пошуковою системою автоматично на основі алгоритмів, які мають забезпечити рівні можливості для всіх підприємців. З часом вони змінюються, а інформація про їхні особливості не розголошується.

Результати місцевого пошуку показуються в Пошуку і на Картах Google, коли користувач шукає різного роду заклади: магазини, салони краси, ресторани або офіси компаній, розташовані поблизу. Наприклад, якщо ви введете пошуковий запит «грузинський ресторан» з мобільного - побачите сторінки закладів. При цьому, якщо ви введете «грузинський ресторан київ» або «грузинський ресторан поділ», результати видачі у вас будуть різні. Крім того, якщо такі самі запити введе інший користувач на своєму пристрої - його результати у видачі також відрізнятимуться. Це пов'язано з факторами ранжування та індивідуальними інтересами кожного користувача, які пошукова система старанно відстежує.
Локальная поисковаа выдача Google на примере запроса "лучший барбершоп киев"
Для того, щоб ваша сторінка потрапила на верхні позиції локальної видачі, потрібно її грамотно заповнювати. Слідкуйте за актуальністю інформації про свою компанію, щоб її рейтинг залишався високим. Якщо ви робитимете все систематично і правильно - отримаєте живий цільовий трафік з Пошуку і Карт Google. Причому, абсолютно безкоштовно!

Команда KBV consulting виокремлює чотири основні чинники ранжування сторінок у локальній видачі: 
  • Релевантність
  • Віддаленість
  • Відомість
  • Поведінкові фактори
Говорячи про них, ми застосовуємо абревіатуру РВВП. Саме поєднання всіх цих факторів, а також розуміння рівня конкуренції, дає змогу потрапляти вашій сторінці в ТОП пошукової видачі.

Примітно й те, що проаналізувавши сукупність чинників, пошукова система може визначити, що компанія, яка перебуває по відношенню до користувача далі, відповідає його потребам більше. У такому разі, ця компанія виявиться вищою в результатах пошукової видачі, ніж ваша. А якщо таких компаній буде кілька...

Давайте ж розглянемо ближче цих китів, на які спирається рейтинг вашої сторінки.

Основні фактори ранжування сторінок у локальній видачі Google My Business (РВВП)

Релевантність

Цей параметр показує наскільки ваша сторінка відповідає пошуковому запиту користувача. Тобто, то наскільки контент вашої сторінки відповідає на питання або задовольняє потребу користувача пошукової системи. Щоб алгоритм Google визначав її найточніше, потрібно розмітити максимально вичерпну інформацію про свою компанію та її продукти.

Віддаленість

Мається на увазі фактична відстань між вашим закладом і місцем розташування, заданим користувачем, який шукає подібний до вашого заклад у Google, - на неї ми вплинути не можемо.
Але, тут є цікавий момент - пошуковик враховує віддаленість вашої компанії до місця розташування користувача АБО місця, зазначеного в пошуковому запиті. Це означає, що за запитами, наприклад: "салон краси", "салон краси Печерськ" і "салон краси Київ" - в одного й того самого користувача, результати будуть різні. У першому випадку пошуковик ранжирує прилеглі заклади, а в другому і третьому за Печерським районом або всім Києвом відповідно.

Відомість

Дуже цікавий фактор так, як Google враховує навіть потенціал вашої компанії поза Інтернетом. Наприклад, знамениті музеї, великі готелі та магазини популярних брендів, як правило, займають вищі позиції в результатах локальної видачі.
У мережі ж, на популярність впливає присутність інформації про компанію на різних ресурсах (тематичні каталоги, гіди, соцмережі тощо). Тобто, яка кількість інших ресурсів посилається на вашу сторінку. Важливо також і те, наскільки вони якісні (залежить від рейтингу сайтів, на яких розміщено посилання). Наприклад, високо цінуються посилання зі статей і записів у популярних профільних каталогах або дуже активних форумах - багато трафіку, високий ступінь залученості користувачів. Також пошуковик враховує відгуки в Google: що більше у компанії відгуків і позитивних оцінок, то вище вона опиниться в списку результатів місцевого пошуку. Крім того, на рейтинг сторінки впливає і позиція сайту компанії в органіці (результатах звичайного пошуку), а це вже SEO (технології пошукової оптимізації).

Поведінкові фактори

Це характеристика якості взаємодії користувачів з вашою сторінкою. Тобто, вони безпосередньо пов'язані з діями користувачів на вашій сторінці. Відповідно, є дії "хороші" (уважно читав публікації, залишив позитивний відгук, поділився сторінкою з іншими користувачами). Є й "погані" такі, як закриття сторінки одразу після заходу на неї (показник відмов) або, що ще гірше, - після закриття вашої сторінки користувач повертається в пошуковій видачі з тим самим запитом.
Виходить, він не отримав відповіді або інформації на вашій сторінці недостатньо для вирішення завдання користувача.

Як поліпшити рейтинг своєї сторінки

Для того, щоб підняти вище свою сторінку бізнесу в локальній видачі та ваша цільова аудиторія частіше бачила її в ТОПі, використовуйте основні рекомендації від Google щодо роботи з сервісом Мій бізнес:

Пройдіть верифікацію

Якщо вашої сторінки ще немає на Картах Google або вона створена кимось із користувачів - потрібно пройти процедуру верифікації. Фактично - це підтвердження права власності на сторінку через ваш Google-акаунт.
Якщо сторінки ще немає на Картах - процедура пропідтвердження дасть змогу передати дані про нову сторінку до пошуковика, відповідно - ваш бізнес з'явиться в локальній видачі.

Дайте максимально повний опис своєї компанії та продуктів

У ТОПі локальної видачі відображаються компанії, контент на сторінках яких найточніше відповідає конкретним запитам користувачів. Таких запитів може бути безліч. Тому, чим більше інформації про саму компанію, пропоновані товари і послуги ви вкажете в акаунті Google Мій бізнес, тим вища ймовірність показів у місцевому пошуку за релевантними запитами.
Щоб користувачам було простіше вас знайти - відкоригуйте місце розташування маркера на Картах, а також вкажіть актуальні контактні телефони, графік роботи, сайт і сторінки соцмереж, тощо. Слідкуйте за актуальністю інформації на сторінці.
Унікальна назва та опис компанії допоможуть вашим потенційним клієнтам знайти ваш бізнес у мережі. Водночас якісне наповнення і грамотно структурований профіль справлять на них правильне враження і викличуть інтерес.

Наприклад, користувач із Києва вбиває в пошуковому рядку "ресторан Adelle". Якщо в описі ресторану буде вказано не тільки "ресторан Adelle", а й "маленький Тель-Авів у самому центрі Києва", цьому користувачеві буде простіше знайти Adelle.

Додавайте графічний контент

Як у галерею, так і в "Публікації" та "Товари" важливо додавати фотографії та відео, щоб користувачі могли простіше та швидше ознайомитися з вашим закладом, а також оцінити пропоновані товари та послуги.
Що більше на вашій сторінці буде якісних та інформативних світлин, то простіше потенційним клієнтам буде зрозуміти, що ваш заклад - якраз те, що вони шукали.

Працюйте з відгуками

Регулярно відстежуйте нові відгуки та оперативно відповідайте на них. З відгуків ви можете отримати цінну інформацію про негативні процеси в роботі вашої компанії, а також зрозуміти, які товари або послуги викликають найбільший захват у ваших клієнтів. Відповідаючи на відгуки користувачів, ви демонструєте, що їхня думка дійсно цінна для вас.
Стимулюйте гостей залишати відгуки на вашій бізнес-сторінці в Google. І пам'ятайте, що органічні позитивні відгуки демонструють залученість цільової аудиторії (поведінкові чинники ранжування), а також допомагають вашим потенційним клієнтам переконатися в правильності вибору закладу.

Використовуйте коротку назву

В описі компанії є рядок - коротка назва. Цей нікнейм у мережі дає змогу створювати красиве людинозрозуміле (ЧПУ) посилання як на сторінку, так і одразу на відгук про заклад. Діліться зі своїми потенційними та поточними клієнтами цими посиланнями, щоб їм було простіше знайти ваш заклад і залишити свій відгук.

Ми не можемо штучно підвищити рейтинг вашої компанії в сервісах Google. Він обчислюється за допомогою алгоритмів, покликаних забезпечити рівні можливості для всіх підприємців. Подробиці про ці алгоритми не розголошуються. Детальніше про пошукову оптимізацію в Google...

Висновки

  • Додавання сторінки на Карти Google дає можливість вашому офлайн закладу з'явитися в мережі.
  • Верифікація (підтвердження адреси компанії в сервісах Google) дає вам змогу керувати сторінкою та наповнювати її важливим контентом, що забезпечує додаткові можливості з просування та стимулювання продажів. При тому, абсолютно безкоштовно!
  • На рейтинг сторінки ви можете грамотно її заповнивши спочатку і систематично додаючи на неї новий контент. Приділяйте своїй сторінці не менше 15 хв. на день, тоді вона відплатить вам сторицею.
  • Заохочуйте гостей і клієнтів додавати свої фото, відгуки, запитання.
  • Якщо ви хочете отримати більш конкретні інструкції або індивідуальні рекомендації по роботі з Google My Business - зв'яжіться з нашими менеджерами і ми вам обов'язково допоможемо!
Пам'ятайте!!!
Можливості сервісу пропорційні часу, який ви приділяєте на роботу з ним.
А користуватися ним досить зручно як з ПК, так і зі смартфона.

Популярні дописи з цього блогу

Google My Business - тепер редагувати сторінку можна прямо в Картах і Пошуку

Google обмежить функціонал сервісу My Business через коронавірус (COVID-19)