Дослідження: Як споживачі переглядають результати пошуку у Google
За останні кілька років, з появою нових інструментів, таких як бізнес сторінки (Google My Business) та бізнес фото (Google Business View), алгоритм перегляду користувачами результатів пошуку Google значно змінився.
Вивченням цієї теми зайнялися спеціалісти з нового сервісу пошуку та бронювання готелів Travel Tripper (від. редакції: схоже новий конкурент добре відомого сервісу Booking).
Дослідження проводилося на основі приладдя, що відстежує рухи та реакції очей. До експерименту було відібрано 100 респондентів. У пошуку Google їм демонструвалися результати видачі за назвами трьох готелів: Capitol Hill Hotel, Park Lane Hotel, і The New Yorker Hotel. Респонденти переглядали результати за кожним запитом протягом 15 секунд. Усі рухи та реакції очей респондентів, при цьому, фіксувалися.
Раніше, у подібних дослідженнях більшість споживачів переглядали сторінку за F-шаблоном. Тобто, починали перегляд з платних оголошень вгорі, а потім рухалися вниз до органічних результатів видачі, лише після того переходили до реклами у правій колонці.
З часом, при перегляді видачі, акцент змістився на результати органічного пошуку. А частину уваги на себе забрали результати метапошуку у правій панелі.
Поява рекламного блоку у правій частині, а пізніше і повноцінних сторінок бізнесу (Google My Business) у правій колонці, де міститься інформація про компанію, її сайт, адресу, контактні телефони, час роботи, тощо, суттєво змінила зовнішній вигляд видачі. Відповідно, як доводить останнє дослідження, змінилася і поведінка користувачів.
Тепер люди приділяють набагато більше уваги правій колонці, а органічні результати видачі - отримують значно менше уваги.
Дослідження виявило, що при перегляді результатів пошуку певного готелю, споживачі, як правило, продивляються платні оголошення у верхній частині сторінки видачі. Далі вони вивчають правий блок, що містить бізнес сторінку та блоки метапошуку, а лише потім звертаються до органічних результатів пошуку.
Крім відстеження рухів очей, дослідники запитали учасників про те, на які посилання у результатах видачі вони натиснули б у першу чергу.
Більше половини (55%) сказали, що вони натиснуть на платне посилання - верхні блоки з контектними рекламними оголошеннями. Лише 28% опитуваниих звернулися б до результатів органічного пошуку.
Решта 17% відсотків скористалися б посиланнями правого блоку. При цьому 60% з них натиснули б на результати метапошуку, а 40% в інших місця (наприклад, на фото готелю чи інші частини бізнес сторінки).
Від. ред.: Насправді, складається враження, що раніше користувачі просто переходили на рекламі результати не розуміючи їх природи.
З часом, коли ми звикли до рекламних оголошень, - зрозуміли, що якіснішими для нас є результати органічного пошуку
Зараз, нам уже замало лише органіки. Адже, більшість користувачів наче перевіряє заклад по усіх фронтах: спочатку приділяють увагу тому, чи рекламується він у Google, далі звертають увагу на сторінку бізнесу у правій панелі, а наостанок перевіряють чи приділяє увагу заклад просуванню і наповненню власного сайту - чи є він у результатах органічного пошуку.
Отже, не дивлячись на те, що бізнес сторінки у результатах пошуку Google з'явилися відносно нещодавно, вони вже встигли привернути увагу користувачів Інтернету.
Враховуючи те, що сервіс Google My Business є абсолютно безкоштовним - його використання може суттєво допомогти у просуванні як дрібного, так і великого бізнесу.
А як це зробити краще, ви можете дізнатися:
******************************
Исследование: Как потребители просматривают результаты поиска в Google
За последние несколько лет, с появлением новых инструментов, таких как бизнес фото в Google (Google Business View), алгоритм просмотра пользователями результатов поиска Google значительно изменился.
Изучением этой темы занялись специалисты из нового сервиса поиска и бронирования отелей Travel Tripper.
Исследование проводилось с использованием оборудования, которое отслеживает движения и реакции глаз. Для теста было отобрано 100 респондентов, которым в поиске Google демонстрировались результаты по названиям трех отелей: Capitol Hill Hotel, Park Lane Hotel, и The New Yorker Hotel. Респонденты просматривали результаты поиска по каждому запросу в течение 15 секунд. Все движения и реакции глаз респондентов, при этом, фиксировались.
Ранее, в подобных исследованиях большинство потребителей смотрели страницу по F-шаблону. То есть, начинали просмотр с платных объявлений вверху, а затем двигались вниз к органическим результатам выдачи, только после того переходили к рекламе в правой колонке.
Со временем, при просмотре выдачи, акцент сместился на результаты органического поиска. А часть внимания на себя забрали результаты метапоиска в правой панели.
Появление страниц бизнеса (Google My Business) в правой колонке, где содержится информация о компании, ее сайт, адрес, контактные телефоны, время работы и т.д., существенно изменила внешний вид выдачи. Соответственно, как показывает последнее исследование, изменилась и поведение пользователей.
Теперь пользователи уделяют гораздо больше внимания правой колонке, которая содержит бизнес-страницы. Органические результаты выдачи сейчас получают значительно меньше внимания.
Исследование установило, что при поиске отеля в Google, пользователи изучают платные объявления в верхней части страницы выдачи, далее просматривают бизнес страницу и результаты метапоиска, а только потом обращаются к результатам органического поиска.
Помимо отслеживания движений глаз, исследователи спросили участников о том, на какие ссылки в результатах выдачи они кликнули бы в первую очередь.
Более половины (55%) сказали, что они нажмут на платное ссылки - верхние блоки с контектнимы рекламными объявлениями. 28% обратились бы к результатам органического поиска.
Остальные 17% процентов воспользовались бы ссылками правого блока. При этом 60% из них нажали бы на результаты метапоиск, а 40% в других места (например, на фото гостиницы или другие части бизнес страницы).
От ред.: На самом деле складывается впечатление, что ранее пользователи просто перехлодилы на рекламе результаты. Со временем, они привыкли к рекламным объявлениям и поняли, что качественными для них результаты органического поиска.
Сейчас нам уже недостаточно только органики. Ведь большинство как проверяет заведение по всем фронтам: сначала уделяют внимание тому, рекламируется он в Google, дальше обращают внимание на страницу бизнеса в правой панели, а напоследок проверяют уделяет внимание закладж продвижению и наполнению собственного сайта - является ли он в результатах органического поиска.
Итак, несмотря на то, что бизнес страницы в результатах поиска Google появились относительно недавно, они уже успели привлечь внимание пользователей Интернета.
Учитывая то, что сервис Google My Business является абсолютно бесплатным - его использование может существенно помочь в продвижении как мелкого, так и крупного бизнеса.
А как это сделать лучше, вы можете узнать:
Источник: MarketingProfs
#googlebusinessview #googlestreetview #googlemybusiness #гуглмойбизнес #сторінкабізнесу #бизнесфото #бізнесфото #страницабизнеса #kievbusinessview #3dpanokiev #3dpanokyiv #віртуальнітурикиїв #созданиевиртуальныхтуров #виртуальныетурыкиев
Вивченням цієї теми зайнялися спеціалісти з нового сервісу пошуку та бронювання готелів Travel Tripper (від. редакції: схоже новий конкурент добре відомого сервісу Booking).
Дослідження проводилося на основі приладдя, що відстежує рухи та реакції очей. До експерименту було відібрано 100 респондентів. У пошуку Google їм демонструвалися результати видачі за назвами трьох готелів: Capitol Hill Hotel, Park Lane Hotel, і The New Yorker Hotel. Респонденти переглядали результати за кожним запитом протягом 15 секунд. Усі рухи та реакції очей респондентів, при цьому, фіксувалися.
Раніше, у подібних дослідженнях більшість споживачів переглядали сторінку за F-шаблоном. Тобто, починали перегляд з платних оголошень вгорі, а потім рухалися вниз до органічних результатів видачі, лише після того переходили до реклами у правій колонці.
З часом, при перегляді видачі, акцент змістився на результати органічного пошуку. А частину уваги на себе забрали результати метапошуку у правій панелі.
Перегляд результатів пошуку у Google у 2005-2014 |
Тепер люди приділяють набагато більше уваги правій колонці, а органічні результати видачі - отримують значно менше уваги.
Перегляд результатів пошуку Google 2017 |
Результати пошуку готелів у Google: дослідження Travel Tripper 2017 |
Більше половини (55%) сказали, що вони натиснуть на платне посилання - верхні блоки з контектними рекламними оголошеннями. Лише 28% опитуваниих звернулися б до результатів органічного пошуку.
Решта 17% відсотків скористалися б посиланнями правого блоку. При цьому 60% з них натиснули б на результати метапошуку, а 40% в інших місця (наприклад, на фото готелю чи інші частини бізнес сторінки).
Результати дослідження Travel Tripper 2017 |
З часом, коли ми звикли до рекламних оголошень, - зрозуміли, що якіснішими для нас є результати органічного пошуку
Зараз, нам уже замало лише органіки. Адже, більшість користувачів наче перевіряє заклад по усіх фронтах: спочатку приділяють увагу тому, чи рекламується він у Google, далі звертають увагу на сторінку бізнесу у правій панелі, а наостанок перевіряють чи приділяє увагу заклад просуванню і наповненню власного сайту - чи є він у результатах органічного пошуку.
Отже, не дивлячись на те, що бізнес сторінки у результатах пошуку Google з'явилися відносно нещодавно, вони вже встигли привернути увагу користувачів Інтернету.
Враховуючи те, що сервіс Google My Business є абсолютно безкоштовним - його використання може суттєво допомогти у просуванні як дрібного, так і великого бізнесу.
А як це зробити краще, ви можете дізнатися:
- пройшовши безкоштовний курс з основ Інтернет-маркетингу від Google,
- замовивши консультацію наших спеціалістів за номером:
068 441-99-86 чи запитом на нашу електронку.
Джерело: MarketingProfs
******************************
Исследование: Как потребители просматривают результаты поиска в Google
За последние несколько лет, с появлением новых инструментов, таких как бизнес фото в Google (Google Business View), алгоритм просмотра пользователями результатов поиска Google значительно изменился.
Изучением этой темы занялись специалисты из нового сервиса поиска и бронирования отелей Travel Tripper.
Исследование проводилось с использованием оборудования, которое отслеживает движения и реакции глаз. Для теста было отобрано 100 респондентов, которым в поиске Google демонстрировались результаты по названиям трех отелей: Capitol Hill Hotel, Park Lane Hotel, и The New Yorker Hotel. Респонденты просматривали результаты поиска по каждому запросу в течение 15 секунд. Все движения и реакции глаз респондентов, при этом, фиксировались.
Ранее, в подобных исследованиях большинство потребителей смотрели страницу по F-шаблону. То есть, начинали просмотр с платных объявлений вверху, а затем двигались вниз к органическим результатам выдачи, только после того переходили к рекламе в правой колонке.
Со временем, при просмотре выдачи, акцент сместился на результаты органического поиска. А часть внимания на себя забрали результаты метапоиска в правой панели.
Появление страниц бизнеса (Google My Business) в правой колонке, где содержится информация о компании, ее сайт, адрес, контактные телефоны, время работы и т.д., существенно изменила внешний вид выдачи. Соответственно, как показывает последнее исследование, изменилась и поведение пользователей.
Теперь пользователи уделяют гораздо больше внимания правой колонке, которая содержит бизнес-страницы. Органические результаты выдачи сейчас получают значительно меньше внимания.
Исследование установило, что при поиске отеля в Google, пользователи изучают платные объявления в верхней части страницы выдачи, далее просматривают бизнес страницу и результаты метапоиска, а только потом обращаются к результатам органического поиска.
Помимо отслеживания движений глаз, исследователи спросили участников о том, на какие ссылки в результатах выдачи они кликнули бы в первую очередь.
Более половины (55%) сказали, что они нажмут на платное ссылки - верхние блоки с контектнимы рекламными объявлениями. 28% обратились бы к результатам органического поиска.
Остальные 17% процентов воспользовались бы ссылками правого блока. При этом 60% из них нажали бы на результаты метапоиск, а 40% в других места (например, на фото гостиницы или другие части бизнес страницы).
От ред.: На самом деле складывается впечатление, что ранее пользователи просто перехлодилы на рекламе результаты. Со временем, они привыкли к рекламным объявлениям и поняли, что качественными для них результаты органического поиска.
Сейчас нам уже недостаточно только органики. Ведь большинство как проверяет заведение по всем фронтам: сначала уделяют внимание тому, рекламируется он в Google, дальше обращают внимание на страницу бизнеса в правой панели, а напоследок проверяют уделяет внимание закладж продвижению и наполнению собственного сайта - является ли он в результатах органического поиска.
Итак, несмотря на то, что бизнес страницы в результатах поиска Google появились относительно недавно, они уже успели привлечь внимание пользователей Интернета.
Учитывая то, что сервис Google My Business является абсолютно бесплатным - его использование может существенно помочь в продвижении как мелкого, так и крупного бизнеса.
А как это сделать лучше, вы можете узнать:
- пройдя бесплатный курс по основам Интернет-маркетинга от Google,
- заказав консультацию наших специалистов по телефону:068 441-99-86 или запросом на нашу электронку.
Источник: MarketingProfs
#googlebusinessview #googlestreetview #googlemybusiness #гуглмойбизнес #сторінкабізнесу #бизнесфото #бізнесфото #страницабизнеса #kievbusinessview #3dpanokiev #3dpanokyiv #віртуальнітурикиїв #созданиевиртуальныхтуров #виртуальныетурыкиев
Коментарі
Дописати коментар