Сьогодні технології VR вже продають житло

Білоруський забудовник «А-100 Девелопмент» використав технології віртуальної реальності для продажу квартир нового ЖК «Пірс».

У офісі продажів компанія пропонує своїм клієнтам VR-екскурсію: потенційні покупці надягають окуляри віртуальної реальності, щоб подивитися, як буде виглядати можлива покупка.

За словами Анни Ілляшенко, керівника проекту «Пірс», VR-технології для сфери нерухомості є відмінним інструментом взаємодії з покупцями.
Таким чином, замовники можуть відчути, як буде виглядати їх майбутнє житло.

Споживач може оцінити розміри і зовнішній вигляд будинку та території комплексу, оцінити планування і габарити приміщень і т.д.

Варіанти використання VR-технологій для продажу нерухомості

1. ЖК знаходиться на стадії будівницва
Потрібно замовити розроблення високоякісної повномасштабної 3D-моделі майбутнього об'єкта, щоб показати весь квартал та його окремі елементи з можливістю переміщення ("прогулянки") комплексом.
Порада: 3D-модель кварталу і окремих будинків має бути максимально реалістичною та "живою" - додайте сонце і небо, природу та звуки.

Готовий 3D-тур розміщується на високопродуктивному комп'ютері чи ноутбуці (оптимально використовувати геймерський ПК з потужною відеокартою).
Для зручності перегляду варто використовувати:
- інфрачервоні датчики руху
- 3D-шолом з навушниками
- контролери для рук

Таким чином, інфрачервоні датчики передають рухи людини в реальності (напрям погляду, поворот,  нахил тощо) до віртуального простору кварталу. А завдяки доданим звукам - шелест листя дерев, спів птахів, вітер,- споживач відчуває повний єфект присутності.


2. ЖК вже збудовано
Потрібно замовити фотосесію у сертифікованих Google фотографів (таких як Kiev Business View).
Вони відзнімуть та розмістять віртуальний тур комплексу прямо у Google.

Готовий 3D-тур, викладений на бізнес-картці комплексу у Google, буде доступний для перегляду на смартфонах, планшетах, ПК чи ноутбуках.

Переглянути комплекс також можна за допомогою смартфона і VR-окулярів з навушниками та пультом.

При цьому, ЗОВСІМ ВІДСУТНІ:
- потреба розміщувати "важкий" 3D-тур на власному сервері чи ПК
- обмеження щодо продуктивності комп'ютера



Якщо ви досі сумніваєтесь у ефективності VR-реклами, тоді досвід використання віртуального туру ЖК "Пірс" переконає вас результатом:

  • Конверсія воронки продажів даного комплексу у порівнянні з іншими проектами «А-100 Девелопмент» збільшилася на 80%.

Ви ще досі живете у 2D-світі? Тоді ми йдемо до вас ;)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Google выкатил апдейт My Business - теперь редактировать страницу можно прямо в Картах и Поиске

Швидкий старт бізнесу в мережі з bitrix24

Зміни в службі Google Мій бізнес через коронавірус