Google закриє свою соціальну мережу лише частково
Новина про закриття соціальної мережі Google plus швидко облетіла Інтернет та налякала багатьох користувачів.
Це і не дивно, адже причиною закриття називають уразливість системи, через яку персональні дані сотень тисяч користувачів Google могли опинитися в руках зловмисників.
Попри гучні заголовки, в офіційному блозі компанії говориться про закриття лише для індивідуальних сторінок користувачів Google+.
Там же повідомляється і реальна причина виникнення проблеми: надання розширених моливостей для сторонніх розробників застосунків.
Компанія Google підтвердила, що дана проблема могла зачепити дані близько 500 тисяч користувальницьких акаунтів. Можливість доступу до прихованих данних з профілів існувала з 2015 року по березень 2018 року. Про що і повідомила, наразі компанія. А фактів використання уразливості та витоку користувацьких данних, наразі, не виявленно.
Окрім проблеми витоку інформації до причин "закриття" Google plus багато видань додають низьку популярність сервісу серед користувачів. При цьому, навіть якщо користі від цієї соціальної мережі Ви не бачите, для бізнесу вона є.
Головне, що Google+ продовжить роботу зосередившись на бізнес-сегменті.
Варто згадати те, що за багатьма запитами ви можете зустріти у результатах пошуку пости з Google Plus. При цьому, вони значно більш помітні, ніж конкуренти, так як забезпечені логотипом аккаунта. Отже, клікабельність їх буде вища.
До того ж, ця соціальна мережа швидко індексується пошуковою системою Google. А це надає додаткові можливості для просування сайту компанії та інших каналів приваблення клієнтів.
Звичайно ж, записи з Гугл Плюс у видачі не з'являться моментально і без зусиль. Бізнес-аккаунт повинен бути "живим", достовірним, і викликати довіру з боку пошукової системи. Але, це вже окрема історія...
Обмеження існує лише одне, записи з Google Plus з'являються у видачі лише залогіненим під своїм Google-аккаунтом користувачам. Втім, це не робить соціальну активність менш привабливою, адже профілі в Google має більшість користувачів.
Висновки:
1) Часткове закриття соціальної мережі Google Plus не стосується бізнес-сегменту.
2) Бізнес-сторінки Google+ і надалі будуть допомагати у просуванні компанії.
3) Для того, щоб сторінка бренду могла залучати клієнтів з пошукової системи її потрібно активно наповнювати та використовувати у комплексі з іншими каналами та засобами просування.
Це і не дивно, адже причиною закриття називають уразливість системи, через яку персональні дані сотень тисяч користувачів Google могли опинитися в руках зловмисників.
Попри гучні заголовки, в офіційному блозі компанії говориться про закриття лише для індивідуальних сторінок користувачів Google+.
Там же повідомляється і реальна причина виникнення проблеми: надання розширених моливостей для сторонніх розробників застосунків.
Компанія Google підтвердила, що дана проблема могла зачепити дані близько 500 тисяч користувальницьких акаунтів. Можливість доступу до прихованих данних з профілів існувала з 2015 року по березень 2018 року. Про що і повідомила, наразі компанія. А фактів використання уразливості та витоку користувацьких данних, наразі, не виявленно.
Окрім проблеми витоку інформації до причин "закриття" Google plus багато видань додають низьку популярність сервісу серед користувачів. При цьому, навіть якщо користі від цієї соціальної мережі Ви не бачите, для бізнесу вона є.
Головне, що Google+ продовжить роботу зосередившись на бізнес-сегменті.
Варто згадати те, що за багатьма запитами ви можете зустріти у результатах пошуку пости з Google Plus. При цьому, вони значно більш помітні, ніж конкуренти, так як забезпечені логотипом аккаунта. Отже, клікабельність їх буде вища.
До того ж, ця соціальна мережа швидко індексується пошуковою системою Google. А це надає додаткові можливості для просування сайту компанії та інших каналів приваблення клієнтів.
Звичайно ж, записи з Гугл Плюс у видачі не з'являться моментально і без зусиль. Бізнес-аккаунт повинен бути "живим", достовірним, і викликати довіру з боку пошукової системи. Але, це вже окрема історія...
Обмеження існує лише одне, записи з Google Plus з'являються у видачі лише залогіненим під своїм Google-аккаунтом користувачам. Втім, це не робить соціальну активність менш привабливою, адже профілі в Google має більшість користувачів.
Висновки:
1) Часткове закриття соціальної мережі Google Plus не стосується бізнес-сегменту.
2) Бізнес-сторінки Google+ і надалі будуть допомагати у просуванні компанії.
3) Для того, щоб сторінка бренду могла залучати клієнтів з пошукової системи її потрібно активно наповнювати та використовувати у комплексі з іншими каналами та засобами просування.
Коментарі
Дописати коментар