Топ-6 функцій Google My Business для маркетологів

Від того, як активно ви заповнюєте сторінку свого бізнесу, залежить позиція її відображення у локальному пошуку.
Тобто, постійна робота зі сторінкою дозволяє вашим потенційним клієнтам простіше знаходити вас, приймати рішення щодо придбання ваших товарів чи послуг. Сервіс також надає можливість підтримувати постійний зв'язок клієнтів з вашою компанією.
Нагадаємо, що безкоштовний сервіс Google My Business був запущений ще у 2014 році. З кожним роком він надає місцевим компаніям все більше можливостей для просування.

Напевно, ви, як і більшість закладів, активно ведете сторінки у соціальних мережах, регулярно оновлюєте вміст веб-сайту... Але ваш профіль Google Мій бізнес також потребує вашої уваги!
Якщо ви досі не створили або ще не оптимізували свій профіль Google Мій Бізнес, можливо, саме час зробити це. Google постійно проводить тестування та впроваджує нові функції. Навіть за останній рік місцеві компанії отримали ряд корисних інструментів для оптимізації своєї присутності в локальному пошуку та приваблення цільової аудиторії.

Ось шість найважливіших функцій Google My Business, які слід детально вивчити:

1. Опис компанії
Певний час дану функцію було відключено, оскільки Google вважав, що нею можуть зловживати. На щастя, зараз вона знову доступна і ви можете описати свою компанію коротким текстом до 750 символів (не слів!). Google рекомендує вказувати лише достовірну та актульну інформацію, корисну для ваших клієнтів.
У випадках великих підприємств інформація для опису може бути взята з такого джерела, як Вікіпедія. Тому, при наявності, варто перевірити сторінку свого бренду і там та переконайтися у її актуальності.
2. Публікації (Дописи)
Функція "Публікації" дає вам можливість створювати дописи обсягом до 1500 символів (близько 300 слів), які можуть сповіщати ваших потенційних клієнтів про важливі події чи заходи вашої компанії, товари та інші новини. Ви також можете додати зображення або відео та заклик до дії до цих коротких повідомлень.

3. Клієнти
Цього року вкладка "Клієнти" в службі Google Мій бізнес постойно оновлюється. Наразі, в певних регіонах, вона містить уже три розділи: Відгуки, Підписники та Повідомлення.
  • Як власник бізнесу, ви можете відстежувати відгуки про свою компанію та відповідати на них. Це один з ключових показників, пов’язаних з репутацією вашого бренду в  Інтернеті, яку вам слід ретельно відстежувати.
  • Ви можете створити спільноту (як сторінка у соціальній мережі) на вкладці "Підписники".
  • Онлайн чат - це ще один спосіб, яким клієнти можуть швидко звернутися до вашого бізнесу з питаннями чи коментарями.
4. Питання та відповіді
Замість приватних повідомлень між клієнтами та вашим бізнесом, які можуть повторюватися, Google My Business має функцію, яка дозволить публічно перелічити ці запитання та відповіді. Власникам бізнесу не рекомендується «відповідати» на власні запитання. Вони або з’являться органічно, або ви можете стимулювати когось поза вашою компанією задати кілька поширених питань для цього розділу. Просто переконайтесь, що ви надали відповіді!
5. Бронювання
Багато споживачів, які використовують місцевий пошук, активно шукають товар або послуги. Якщо ваш товар чи послугу можна попередньо забронювати, ця функція в Google My Business стане в нагоді.
Зацікавленому користувачеві Google потрібно лише натиснути на вказане вами посилання (URL-адресу), щоб перейти до відповідного розділу вашого сайту чи сторінки сервісу онлайн бронювання.

6. Аналітика
Поінформований - значить озброєний. Для того, щоб розуміти який конткент приваблює відвідувачів вашої сторінки в Google, потрібно відстежувати аналітику сторінки. Вона надає інформацію про те, скільки людей переглянули ваш профіль, як вони потрапили та які дії вчинили після перегляду вашої інформації.
Пам'ятайте, репутація вашої компанії складається з багатьох аспектів її присутності в Інтернеті. Рейтинг у пошуковій системі залежить від відгуків, обсягу наповнення бізнес-сторінки в Google, присутністі у соціальних мережах, рейтингів у різних джерелах та інших факторів. Лише постійна робота та комплексне просування забезпечать вам високі результати у Пошуковій системі.

Джерело: Reputation.com

Популярні дописи з цього блогу

Google выкатил апдейт My Business - теперь редактировать страницу можно прямо в Картах и Поиске

Швидкий старт бізнесу в мережі з bitrix24

Зміни в службі Google Мій бізнес через коронавірус