Google Мій Бізнес - відкладати пізно...


Google My Business (GMB) - ефективний інструмент залучення клієнтів, що постійно розвивається, який обов'язково слід використовувати, якщо ви ведете локальний бізнес і безпосередньо працюєте з клієнтами в офлайні.

У сучасному світі ми працюємо, спілкуємося з друзями та колегами, читаємо новини, дивимося тв-шоу, фільми та музичні кліпи на екрані смартфона. Зовсім не дивно, що відповіді на запитання: "як дістатися?", "де поїсти?", "куди піти?", "де купити?", - ми також шукаємо в мобільнику.

Відповіді на більшість цих питань дає локальна видача Google. Тобто, блок зі сторінками компаній з прив'язкою до карти. Розташований він одразу під рекламними результатами, але вище ніж органічна видача. Це і є сервіс Google My Business. Він допомагає просувати локальний офлайн-бізнес, який прив'язаний до певного місця.

За статистикою Google, 70% користувачів здійснюють пошук закладів з мобільних пристроїв. Просто, кожному з нас зручніше отримати послугу або здійснити покупку в безпосередній близькості від місця розташування (якщо тільки, основним критерієм вибору не є конкретний фахівець!).
Пошукова система Google, під час видачі результатів, враховує місцезнаходження користувача і, в сукупності з інтересами користувачі та рейтингом локальних компаній показує кілька варіантів.

Як для користувачів, так і для власників бізнесу, інструмент цей безкоштовний і не вимагає надзусиль для налаштування. Вести акаунт у GMB навіть простіше, ніж наповнювати сайт або розвивати групу в соцмережі. Для локального бізнесу, ресурси якого обмежені, це реальний шанс отримати трафік без витрат.

Сьогодні бізнес-сторінки є навіть у придорожніх кавових кіосків, адже додати їх на Карти може будь-який користувач. Якщо у вашого бізнесу ще немає сторінки компанії в GMB - заведіть її негайно! Що довше ви роздумуєте, то сильніше відстаєте від конкурентів.

Пам'ятайте, що вам потрібно ще підтвердити право власності на сторінку - це дасть вам доступ до адміністративної панелі. Тобто, ви зможете керувати сторінкою як через комп'ютер, так і з мобільного застосунку. Для входу в панель управління сторінкою вам не потрібно створювати новий обліковий запис - авторизація в GMB здійснюється через ваш особистий або корпоративний Google акаунт.
Якщо у вас виникли проблеми і питання вже на даному етапі - зверніться за допомогою до наших фахівців.

Після того, як ви отримаєте доступ до адмінки сторінки, - заповніть профіль бізнесу по максимуму.

ВАЖЛИВО! Чим повніше заповнений профіль - тим більше пошукова система "довіряє" вашій сторінці. Слідкуйте за актуальністю інформації, додайте ключові фрази в тексти, мотивуйте клієнтів залишати відгуки та відповідайте на них.

Тільки постійна робота зі сторінкою дає змогу витягнути й утримувати її в ТОПі результатів пошуку по Картах і локального Пошуку Google та привернути увагу цільової аудиторії.

Хороший графічний контент допоможе користувачам дізнатися більше про вашу компанію, заклад, ваші товари та послуги. Різноманітні фото для користувачів набагато красномовніші за слова. А одне гарне відео краще розповість про вашу компанію, ніж сотня фотографій.

Такі оновлення підвищують залученість користувачів, що збільшує час перебування користувачів на сторінці. Це також додасть "довіри" пошуковика до вашої сторінки.
При цьому, важливо пам'ятати, що саме пошукова система визначає чию сторінку показати користувачеві у відповідь на його запит. Для того, щоб пошукова система могла "зіставити" інформацію про вашу компанію/послуги та потреби користувачів, які шукають компанії, подібні до вашої (вашої цільової аудиторії), на сторінці має бути достатньо текстової інформації.

Робота з відгуками - це одночасно і додаткові "зачіпки" для пошуковика, і робота з клієнтами та цільовою аудиторією. Реагуйте на всі відгуки: дякуйте за позитивні, конструктивно відповідайте на негативні та розбирайтеся в ситуації. Це дасть зрозуміти іншим користувачам, що вам небайдужа думка клієнтів, і підвищить довіру до компанії. Швидка реакція покаже, що ви постійно перебуваєте на зв'язку і готові вирішувати проблеми.

Крім відгуків на сторінці вашої компанії в Пошуку і на Картах користувачі можуть ставити запитання (повідомлення про них будуть приходити на вашу пошту). Пам'ятайте, що на запитання можуть відповідати й інші користувачі. Тому краще одразу реагувати на нові запитання і давати відповідь від компанії. Якщо користувачі поки що не поставили запитань, продумайте перелік найчастіших і попросіть друзів і знайомих поставити їх на сторінці, максимально повно відповівши на них.

На практиці, робота зі сторінкою закладу:
  • підсилює позиції наявного сайту,
  • повністю замінює SEO, якщо повноцінного сайту у вашій компанії немає,
  • оптимізує та посилює контекстну рекламу,
  • посилює або повністю заміщає SMM.
Для досягнення помітного результату і виходу в ТОП3 локальної видачі за деякими категорійними запитами, необхідно активно наповнювати сторінку протягом 2-3 місяців.
Подальша робота дасть змогу поліпшити видачу за іншими запитами, а також значно підвищити результативність сторінки.

Оцінити її ефективність ви зможете в розділі статистики. Хоча тут є певні нюанси...

Популярні дописи з цього блогу

Google My Business - тепер редагувати сторінку можна прямо в Картах і Пошуку

Як підвищити рейтинг компанії в результатах місцевого пошуку Google

Google обмежить функціонал сервісу My Business через коронавірус (COVID-19)