Google Trends: що за звір і з чим його готувати!?
Google Trends - безкоштовний інструмент, який надає дані про пошук за ключовими словами та темами.
Багато маркетологів недооцінюють даний інструмент, адже він не дає таких показників як обсяг показів та клікабельність, у порівнянні, наприклад, з планувальником ключових слів.
Але, Google Trends і не є інструментом для підбору ключових слів. Він дозволяє досліджувати інтереси користувачів і сегментувати дані різними способами.
Тож, давайте розглядаємо практичні приклади того, як саме Google Trends допоможе вдосконалити власну маркетингову стратегію.
Ви також можете вивчати попит за місцезнаходженням.
Тобто, система допомагає відслідкувати динаміку потенціалу конкретного регіону з урахуванням сезонності.
Чому так відбувається? Користувачі читають короткі описи сторінок, щоб вирішити, чи будуть вони надавати потрібну інформацію.
Тобто, ви можете проаналізувати у Google Trends, наприклад, тематику "жіночий одяг", а у розділах "Пов'язані теми" та " Пов’язані запити" зайти ключові слова, за якими також шукали дану товарну групу.
Далі, ви покращите свій сайт, включаючи потрібні ключові слова у мета-описи, впорядковуючи текстовий та графічний вміст сторінок (спочатку подати найпопулярніші елементи).
На основі отриманих данних, ви, навіть, ви можете створити нові сторінки з новими категоріями, які будуть якомога краще відповідати попиту вашої цільової аудиторії.
Досліджуйте динаміку попиту у розрізі років, місяців, тижнів, днів та, навіть, протягом доби, щоб отримати чіткіше уявлення про те, як люди шукають ваш товар/послугу в Google.
Це дозволяє, наприклад, оцінити ефективність вашого бренду в порівнянні з галузевими показниками та конкурентами.
Завдяки сервісу можна:
Джерело: business2community.com
Багато маркетологів недооцінюють даний інструмент, адже він не дає таких показників як обсяг показів та клікабельність, у порівнянні, наприклад, з планувальником ключових слів.
Але, Google Trends і не є інструментом для підбору ключових слів. Він дозволяє досліджувати інтереси користувачів і сегментувати дані різними способами.
Тож, давайте розглядаємо практичні приклади того, як саме Google Trends допоможе вдосконалити власну маркетингову стратегію.
№ 1: Стратегічне планування з Google Trends
Ви можете легко перевірити, як обсяг пошуку певних ключових запитів у динаміці. Тобто, переглянути данні за останні 12 місяців, або змінивши відповідний параметр, порівнювати обсяги пошуку за кожен рік, починаючи з 2004.Ви також можете вивчати попит за місцезнаходженням.
Тобто, система допомагає відслідкувати динаміку потенціалу конкретного регіону з урахуванням сезонності.
№2: Технічне SEO з Google Trends
Використовуючи сервіс ви можете оптимізувати такі метатеги як заголовки та описи сторінок, контент на сторінках відповідно до інтересів користувачів. Недавнє дослідження, проведене Ignite Visibility, встановило, що метатег-опис найбільше впливає на клікабельність сторінки сайту у пошуковій видачі: опис - 62,9%, торгова марка (бренд) - 24,2%, заголовок - 13%.Чому так відбувається? Користувачі читають короткі описи сторінок, щоб вирішити, чи будуть вони надавати потрібну інформацію.
Тобто, ви можете проаналізувати у Google Trends, наприклад, тематику "жіночий одяг", а у розділах "Пов'язані теми" та " Пов’язані запити" зайти ключові слова, за якими також шукали дану товарну групу.
Далі, ви покращите свій сайт, включаючи потрібні ключові слова у мета-описи, впорядковуючи текстовий та графічний вміст сторінок (спочатку подати найпопулярніші елементи).
На основі отриманих данних, ви, навіть, ви можете створити нові сторінки з новими категоріями, які будуть якомога краще відповідати попиту вашої цільової аудиторії.
Досліджуйте динаміку попиту у розрізі років, місяців, тижнів, днів та, навіть, протягом доби, щоб отримати чіткіше уявлення про те, як люди шукають ваш товар/послугу в Google.
№3: Поглиблене використання відомостей з Google Trends через API
Використовуючи API Google Trends, ви можете витягувати дані з платформи та обробляти їх на свій смак. Ви можете поєднати інформацію з Google Trends з данними десятків інших джерел.Це дозволяє, наприклад, оцінити ефективність вашого бренду в порівнянні з галузевими показниками та конкурентами.
Чи варто використовувати Google Trends вже зараз?
Це зручний безкоштовний інструмент, який, у поєднанні з іншими джерелами, дозволяє формувати та корригувати стратегію просуваня у сучасному середовищі, керованому точними данними. Саме так ви можете сформувати повноцінну картину маркетингових можливостей та досягти успіхів у бізнесі раніше, ніж це зроблять конкуренти.Завдяки сервісу можна:
- вивчати активність цільової аудиторії;
- відслідковувати ринкову кон'юнктуру та її сезонність;
- знаходити теми для публікацій, новин і т.д.;
- вивчати перспективи виходу на нові ринки збуту;
- знаходити потенційно вірусні теми для відео (пошук по Ютуб) і багато іншого.
Джерело: business2community.com