Google Trends: що за звір і з чим його готувати!?

Google Trends - безкоштовний інструмент, який надає дані про пошук за ключовими словами та темами.

Багато маркетологів недооцінюють даний інструмент, адже він не дає таких показників як обсяг показів та клікабельність, у порівнянні, наприклад, з планувальником ключових слів.
Але, Google Trends і не є інструментом для підбору ключових слів. Він дозволяє досліджувати інтереси користувачів і сегментувати дані різними способами.
Тож, давайте розглядаємо практичні приклади того, як саме Google Trends допоможе вдосконалити власну маркетингову стратегію.

№ 1: Стратегічне планування з Google Trends

Ви можете легко перевірити, як обсяг пошуку певних ключових запитів у динаміці. Тобто, переглянути данні за останні 12 місяців, або змінивши відповідний параметр, порівнювати обсяги пошуку за кожен рік, починаючи з 2004.
Ви також можете вивчати попит за місцезнаходженням.
Тобто, система допомагає відслідкувати динаміку потенціалу конкретного регіону з урахуванням сезонності.

№2: Технічне SEO з Google Trends

Використовуючи сервіс ви можете оптимізувати такі метатеги як заголовки та описи сторінок, контент на сторінках відповідно до інтересів користувачів. Недавнє дослідження, проведене  Ignite Visibility, встановило, що метатег-опис найбільше впливає на клікабельність сторінки сайту у пошуковій видачі: опис - 62,9%, торгова марка (бренд) - 24,2%, заголовок - 13%.
Чому так відбувається? Користувачі читають короткі описи сторінок, щоб вирішити, чи будуть вони надавати потрібну інформацію.

Тобто, ви можете проаналізувати у Google Trends, наприклад, тематику "жіночий одяг", а у розділах "Пов'язані теми" та " Пов’язані запити" зайти ключові слова, за якими також шукали дану товарну групу.
Далі, ви покращите свій сайт, включаючи потрібні ключові слова у мета-описи, впорядковуючи текстовий та графічний вміст сторінок (спочатку подати найпопулярніші елементи).
На основі отриманих данних, ви, навіть, ви можете створити нові сторінки з новими категоріями, які будуть якомога краще відповідати попиту вашої цільової аудиторії.

Досліджуйте динаміку попиту у розрізі років, місяців, тижнів, днів та, навіть, протягом доби, щоб отримати чіткіше уявлення про те, як люди шукають ваш товар/послугу в Google.

№3: Поглиблене використання відомостей з Google Trends через API

Використовуючи API Google Trends, ви можете витягувати дані з платформи та обробляти їх на свій смак. Ви можете поєднати інформацію з Google Trends з данними десятків інших джерел.
Це дозволяє, наприклад, оцінити ефективність вашого бренду в порівнянні з галузевими показниками та конкурентами.

Чи варто використовувати Google Trends вже зараз?

Це зручний безкоштовний інструмент, який, у поєднанні з іншими джерелами, дозволяє формувати та корригувати стратегію просуваня у сучасному середовищі, керованому точними данними. Саме так ви можете сформувати повноцінну картину маркетингових можливостей та досягти успіхів у бізнесі раніше, ніж це зроблять конкуренти.
Завдяки сервісу можна:
  • вивчати активність цільової аудиторії;
  • відслідковувати ринкову кон'юнктуру та її сезонність;
  • знаходити теми для публікацій, новин і т.д.;
  • вивчати перспективи виходу на нові ринки збуту;
  • знаходити потенційно вірусні теми для відео (пошук по Ютуб) і багато іншого.

Джерело: business2community.com

Популярні дописи з цього блогу

Google выкатил апдейт My Business - теперь редактировать страницу можно прямо в Картах и Поиске

Швидкий старт бізнесу в мережі з bitrix24

Зміни в службі Google Мій бізнес через коронавірус