Пандемія змінює усі сфери нашого життя, зокрема впливу зазнав і такий сервіс як Google My Business. Наразі, Google дозволяє таким підприємствам, як ресторани, додавати до назви компанії "доступна доставка" або "доступний винос". Хоча, стандартні правила сервісу забороняють використання ключових слів у назві. Нагадаємо, що на час карантину, не має сенсу просити користувачів залиишати відгуки, адже поки вони недоступні. Відповідати на попередні відгуки, поки, також не варто - данні не будуть публікуватися. Теж стосується і додавання фото на сторінки. Так само, як повністю відключено розділ "Питання та відповіді". Крім того, більшість змін, внесених через інформаційну панель GMB, потрапляють у статус "очікують на розгляд". Атрибути та описи підприємств не мають пріоритету. Актуалізуються лише данні, пов'язані з часом роботи. Зв'язок зі службою підтримки телефоном або чатом не працює. Єдиний доступний спосіб - надіслати електронний ...