Google My Business (Google Мій бізнес): створюємо сторінку власного бізнесу в Google

Бізнес сторінка компанії у Google - сервіс, який дозволяє швидко, просто, а головне безкоштовно розмістити інформацію про свою компанію у пошуку та на картах Google.


Сервіс Мій бізнес у Гугл (Google My Business) з’явився ще у 2014 році. З того часу бізнес-аккаунти постійно доповнювались, а нещодавно отримали важливий додатковий функціонал.

Як додати інформацію про компанію у Google My Business

  1. Перейдіть на сторінку сервісу Google Мій бізнес (з пошуку Google чи меню усіх сервісів у своєму Google-аккаунті)
  2. Клікніть на посилання «Увійти» або «Почати» в правому верхньому кутку
  3. Зайдіть в обліковий запис Google, який буде основним для керування сторінки бізнесу (якщо ви не маєте такого - пройдіть процедуру реєстрації нового аккаунту).
  4. Оберіть тип сторінки. У Google є три основні категорії бізнесу.
    Перша - бізнес прив'язаний до конкретного місця. Даний тип посилює видимість сторінки у результатах пошуку при фізичному наближенні до вашого закладу.
    Ще дві категорії не пов'язані з конкретною адресою, а демонструються в залежності від обраного регіону діяльності (виїзні послуги або бренд).
  5. Додайте назву та контактні дані компанії, прийміть умови використання.
  6. Оберіть спосіб підтвердження сторінки, перевіривши коректність введених даних (назва, адреса), та підтвердіть надсилання коду поштою.
  7. Отримавши лист з ПІН-кодом, підтвердіть право власності на бізнес.
Головна сторінка сервісу Google Мій бізнес
Способи підтвердження сторінки бізнесу:
  • підтвердження поштою (доступне для більшості компаній);
  • підтвердження телефоном (доступне лише певним категоріям закладів);
  • підтвердження електронною поштою (доступне у певних випадках);
  • масове підтвердження (при необхідності додати більше 10 філій);
  • миттєве підтвердження (через сертифікованих фотографів Google, які мають доступ до програми верифікації).
Сервіс Google Мій бізнес автоматично визначає можливі варіанти верифікації вашої сторінки, ґрунтуючись на власних алгоритмах. Тому, ви можете лише обрати максимально зручний варіант з доступних.
У разі вибору “підтвердження поштовим листом”, пам'ятайте, що строк його надходження досягає двох тижнів (в деяких випадках можливо і більше). При цьому, ПІН-код залишається дійсним лише протягом 30 днів.

Наповнення профілю компанії у Google My Business

Додавши сторінку власної компанії у сервіс “Мій бізнес”, необхідно додати детальну інформацію про заклад в особистому кабінеті:
  • додати веб-сайт компанії;
  • вказати графік роботи;
  • зазначити додаткові категорії виду бізнесу;
  • відмітити потрібні атрибути, що дають користувачам більше інформації про заклад;
  • завантажити якісні фотографії (фотографії профілю, логотипу, обкладинки, інтер'єру, фасаду, співробітників та інші);
  • замовити якісний віртуальний тур у сертифікованих Google фотографів з команди Kiev Business View.
Далі варто створити сторінку бренду у соціальній мережі Google+ та заповнити коротку інформацію про компанію і там.

Важливо пам'ятати, що опис компанії має бути унікальним і привабливим для ваших потенційних клієнтів. При розміщенні постів у Google plus чи інших джерелах, по можливості, варто додавати посилання на релевантні сторінки корпоративного сайту (ті, що мають аналогічний чи пов'язаний зміст). Це можуть бути: сторінка з новиною, описом продукції/послуги тощо.

Для посилення самих сторінок Google plus повідомлення, розміщені на них, варто повторно розміщувати у інших соціальних мережах, адаптувавши текст та зображення під них (наприклад, репост у facebook, twitter).


Домашня сторінка системи управління бізнес аккаунтом 

Функціонал облікового запису Google My Business

Наразі бізнес сторінка дозволяє розмістити у пошуку, на карті та інших пов’язаних сервісах як основну інформацію про місце знаходження закладу та контактні телефони, сайт, так і додатковий контент: текстові новини та фотографії компанії, її співробітників та товарів.

Працюючи з обліковим записом бізнесу ви можете створити простий сайт-візитівку та вести сторінку бренду в соціальній мережі Google plus.

Для зручності перегляду веб-аналітики ви можете приєднати до сторінки компанії аккаунт з аналітикою вашого сайту.

Поєднавши сторінку бренду (обліковий запис вашої компанії) та облікового запису контекстної рекламної кампанії Google AdWords ви застосуєте додаткові фактори ранжування ваших рекламних оголошень. Таким чином ви зможете підвищити ефективність добре налаштованої рекламної кампанії та привабити більше клієнтів з результатів пошукової видачі.

Використовуючи можливості бізнес сторінок, зокрема застосовуючи посилання на ваші панорамні тури (Business View), ви зможете привабити на свою сторінку та сайт активних користувачів соціальних мереж та потенційних клієнтів з електронного листування.

Публікації у Google My Business

Наприкінці червня 2017 року команда Google додала до бізнес-сторінок блок з публікаціями. Він дозволяє розміщувати дописи від компанії аналогічні коротким постам у соціальних мережах прямо у результатах пошуку.

Для розміщення новини чи іншої інформації вам необхідно зайти до облікового запису своєї компанії та перейти до розділу Публікації.

Ви можете додати текстов інформацію, прикріпити до неї фото, розмістити посилання на інший ресурс та додати опитування з варіантами відповіді.

Таким чином, ви можете:
  • швидко донести актуальну важливу інформацію до ваших потенційних клієнтів
  • посилити позиції свого сайту, блогу, сторінки у соціальних мережах
  • забезпечити зручну взаємодію зі своєю аудиторією прямо у пошуку Google

Ваші публікації прямо у пошуку Google


Статистика Google Мій бізнес

Сторінка «Статистика» надає такі дані:
  • як клієнти шукають вашу компанію - кількісна та якісна оцінку відвідувачів, що знаходять компанію - за назвою організації (прямий пошук) або за найменуванням продукції/послуг тощо (категорійний пошук);
  • у яких продуктах Google клієнти переглядають інформацію про вашу компанію - кількість переглядів сторінки у головних сервісах пошукової системи - через сторінку Пошуку або через Карти;
  • дії клієнта - ті цільові дії користувачів, котрі виявляють зацікавленість вашим закладом - кількість переходів на корпоративний веб-сайт, прокладання маршрутів до закладу або дзвінки за вказаним на сторінці номером;
  • запити маршруту проїзду - у вигляді теплової карти демонструються райони, з яких користувачі прокладають маршрути до вашого закладу (при достатній відвідуваності сторінки);
  • телефонні виклики - кількість телефонних дзвінків користувачів у вигляді діаграми;
  • перегляди фото - графік, що показує сумарну кількість переглядів фотографій, розміщених на сторінці власником та відвідувачами (для більшої інформативності показується у порівнянні з усередненим конкурентом, обраним системою автоматично)
  • кількість фотографій - кількість фотографій на сторінці компанії, розміщених на сторінці власником та відвідувачами, у порівнянні з умовним конкурентом.

Сторінка статистики Google My Business 

Відгуки про компанію

Одним з найважливіших факторів формування певного рейтингу бізнес-сторінок у Google та їх видачі у результатах пошуку є відгуки відвідувачів.
Відгуки розміщені на вашій бізнес-сторінці потрапляють у відповідний розділ облікового запису компанії.
Ви можете відповідати на них. Швидкість реакції, особливо на негативні оцінки, впливає на ступінь лояльності клієнтів до вашого бренду.

В А Ж Л И В О !!!

На рейтинг сторінки компанії впливають також відгуки, розміщені на сторонніх сервісах, що дозволяють користувачам оцінювати заклади: на сторінці бренду у facebook, foursquare, tripadvisor та інших сервісах.

Висновки

Google Мій бізнес - зручний сучасний сервіс для управління блоками з інформацією про компанії на картах та у пошуку Google.
Він забезпечує можливість взаємодії з користувачами та гнучку систему управління інформацією про контакти компанії.
Google Мій бізнес є дуже корисним для просування сайтів. Якщо ваша компанія досі не має власного сайту - можете швидко створити безкоштовний сайт-візитівку прямо у власному бізнес аккаунті. А поєднання облікового запису З контекстною рекламною кампанією у Google AdWords дозволить привабити більше клієнтів з рекламних оголошень у видачі пошукової системи.


Часті запитання:

  • Що робити, якщо доступ до аккаунту втрачено?
    Якщо Ви забули пароль доступу до аккаунту (тобто пароль електронної пошти, на яку зареєстрована сторінка в Google Мій бізнес), необхідно пройти процедуру відновлення облікового запису в Google. Якщо ж забута пошта, на яку проводилася реєстрація компанії, то потрібно дотримуватися інструкцій поданих у довідці облікових записів.
  • Як додати нову філію до облікового запису Google Мій бізнес?
    Для додавання нових філій до сервісу Google Мій бізнес, ви можете скористатися стандартною формою додавання одної нової адреси.
    Якщо вам потрібно додати багато філій - можете скористатися можливістю пакетного завантаження з таблиці.
  • На сторінку мого закладу викладено неякісні фото Як їх видалити?
    Завдяки новим фотографіям сторінка компанії отримує більш високий рейтинг. Тому розділ фото є загальнодоступним - додавати контент тут дійсно може будь-хто.
    При цьому, видалення зайвих фото здійснюється системою за зверненням власників сторінок, або інших користувачів Google.
    Для цього вам потрібно зайти до свого облікового запису, перейти на фото, яке необхідно видалити та натиснути на прапорець зліва вгорі («Повідомити про проблему»).
    Далі обираєте причину, за якою контент необхідно видалити (наприклад, «Фото не має відношення до цього місця»).
  • Як зв'язати аккаунт Google бізнес з Adwords?
    Для поєднання Google Мій бізнес та Adwords, необхідно:
    1. Зайти до облікового запису Adwords.
    2. Перейти на вкладку «Кампанії» та створіть нову кампанію (натисніть на кнопку «+ Кампанія»)
    3. Обрати тип створюваної кампанії.
    4. Внизу сторінки поставити галочку перед фразою «Додати до моїх оголошеннях інформацію про місцезнаходження».
    5. Клікнути на посилання «Додати адресу».
    6. У вікні натисніть «Готово». При необхідності додайте фільтр.
    7. На сторінці управління Google Мій бізнес у розділі «Акаунти Adwords» підтвердити запит на встановлення зв'язку з Google Adwords.
Сподіваємось, даний матеріал допоможе вам самостійно розібратися з усіма можливостями Google My Business. При цьому, ви завжди можете замовити безкоштовну консультацію у наших спеціалістів.

Залишайте ваші запитання щодо сервісу у коментарях під статтею, а відгуки про нашу роботу на нашій сторінці у пошуку Google та інших сервісах.

#googlemybusiness #гуглмійбізнес #гуглмойбизнес #бизнесаккаунтгугл  #адрескомпаниивгугл #продвижениебизнесавгугл #продвижениевgoogle #зачемнуженgooglemybusiness #размещениеинформацииокомпаниивгугл

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Google выкатил апдейт My Business - теперь редактировать страницу можно прямо в Картах и Поиске

Швидкий старт бізнесу в мережі з bitrix24

Зміни в службі Google Мій бізнес через коронавірус