Google+ для бізнесу: інструкція для початківців
Соціальна мережа Google+ від пошукового гіганта Google була показана світу ще у в червні 2011.
Спочатку її популярність стала причиною численних жартів, але зараз в Google Plus зареєстровано понад 540 мільйонів користувачів.
Головними відмінностями даної соціальної мережі є:
Більш звичними речами є
Спільноти та Колекції рекомендуються користувачу виходячи з його інтересів.
Раніше, сторінка бренду автоматично створювалася при реєстрації у сервісі Google My Business. Тепер, для створення корпоративного облікового запису - сторінки бренду в Google+ перейдіть на відповідну сторінку.
Натисніть кнопку "створити сторінку Google+" та оберіть її назву.
Вітаємо - вашу корпоративну сторінку створено.
Тепер варто відредагувати профіль - додати опис, встановити фото профілю та обкладинку сторінки.
Оптимальний розмір фото для обкладинки в Google Plus - 1600 на 900 пікселів.
Клікаючи на «Олівець», створюємо новий пост.
Ви одразу можете обрати аудиторію, якій буде показуватися повідомлення.
Залишаючи «Для всіх» - пост буде відкритий для усіх користувачів Google+.
Також ви можете обмежити коло читачів, обравши певні Кола ваших підписників - «Створити добірку».
Як і в інших соціальних мережах пости у Google+ можна коментувати. Коментарі - найбільш бажаний для вас контент, адже він унікальний і є свідченням зацікавленості підписників вашими матеріалами.
Для того, щоб привернути увагу певних користувачів ви можете згадати їх у постах чи коментарях. Для цього, вкажіть його ім'я з використанням символів «+» або «@»: +nickname або @nickname
До посту можна прикріпити фото, посилання, опитування і геолокацію: для цього потрібно натиснути на відповідну іконку.
А, враховуючи те, що дана соціальна мережа відмінно індексуються пошуковою системою, вона може суттєво допомогти у просуванні вашого сайту, бренду, закладу у Пошуку та на Картах Google.
Тому, завести сторінку бренду буде дуже корисно як для малих, так і для великих компаній.
А ви використовуєте сторінку бренду Google+? Відповідайте у коментарях.
Спочатку її популярність стала причиною численних жартів, але зараз в Google Plus зареєстровано понад 540 мільйонів користувачів.
Для чого вам бізнес аккаунт в Google+
Стандартна соціальна мережа є платформою для просування і спілкування з аудиторією в її межах. Google+ належить найбільшому пошуковику, тому вона:- допомагає частіше демонструвати ваші сторінки в пошуковій видачі Google користувачам, що підписані на ваш обліковий запис,
- підвищує позиції сайту в пошуковій видачі Google,
- підвищує рейтинг сторінки бізнесу в пошуковій видачі Google.
Головними відмінностями даної соціальної мережі є:
- Кола (Circles) - списки користувачів, які потенційно можуть бути зацікавленими вашим контентом. Умовно кажучи, Кола в Google Plus це ті ж кола спілкування в реальності.
- Потоки (Stream) - стрічки новин в яких відображаються поновлення користувачів та учасників конкретних Кіл.
- Відеочати (Hangouts) - у даного сервісу досить широкі можливості: максимальний час ефіру - 8 годин, максимальна кількість спікерів - 10, кількість переглядів - необмежена.
Більш звичними речами є
- Спільноти - аналог груп і підписок в будь-якій інший соціальній мережі.
- Колекції - пости з різних груп з певної теми.
Спільноти та Колекції рекомендуються користувачу виходячи з його інтересів.
Реєстрація компанії(бренду) в Google+
Аккаунт Google дозволяє працювати зі всіма його сервісами, в тому числі і Google+.Раніше, сторінка бренду автоматично створювалася при реєстрації у сервісі Google My Business. Тепер, для створення корпоративного облікового запису - сторінки бренду в Google+ перейдіть на відповідну сторінку.
Натисніть кнопку "створити сторінку Google+" та оберіть її назву.
Вітаємо - вашу корпоративну сторінку створено.
Тепер варто відредагувати профіль - додати опис, встановити фото профілю та обкладинку сторінки.
Оптимальний розмір фото для обкладинки в Google Plus - 1600 на 900 пікселів.
Створення постів
У пункті «Стрічка» в правому нижньому кутку знаходимо іконку з олівцем.Клікаючи на «Олівець», створюємо новий пост.
Ви одразу можете обрати аудиторію, якій буде показуватися повідомлення.
Залишаючи «Для всіх» - пост буде відкритий для усіх користувачів Google+.
Також ви можете обмежити коло читачів, обравши певні Кола ваших підписників - «Створити добірку».
Як і в інших соціальних мережах пости у Google+ можна коментувати. Коментарі - найбільш бажаний для вас контент, адже він унікальний і є свідченням зацікавленості підписників вашими матеріалами.
Для того, щоб привернути увагу певних користувачів ви можете згадати їх у постах чи коментарях. Для цього, вкажіть його ім'я з використанням символів «+» або «@»: +nickname або @nickname
До посту можна прикріпити фото, посилання, опитування і геолокацію: для цього потрібно натиснути на відповідну іконку.
Для зручності пошуку та поділу контенту вашої сторінки на теми сворюйте власні колекції.
Висновки
У порівнянні з багатьма іншими соціальними мережами, Google Plus має не так багато функцій. При цьому, вона все ж має певний унікальний функціонал.А, враховуючи те, що дана соціальна мережа відмінно індексуються пошуковою системою, вона може суттєво допомогти у просуванні вашого сайту, бренду, закладу у Пошуку та на Картах Google.
Тому, завести сторінку бренду буде дуже корисно як для малих, так і для великих компаній.
А ви використовуєте сторінку бренду Google+? Відповідайте у коментарях.
Коментарі
Дописати коментар