Google+ для бізнесу: інструкція для початківців

Соціальна мережа Google+ від пошукового гіганта Google була показана світу ще у в червні 2011.

Спочатку її популярність стала причиною численних жартів, але зараз в Google Plus зареєстровано понад 540 мільйонів користувачів.

Для чого вам бізнес аккаунт в Google+

Стандартна соціальна мережа є платформою для просування і спілкування з аудиторією в її межах. Google+ належить найбільшому пошуковику, тому вона:
  • допомагає частіше демонструвати ваші сторінки в пошуковій видачі Google користувачам, що підписані на ваш обліковий запис,
  • підвищує позиції сайту в пошуковій видачі Google,
  • підвищує рейтинг сторінки бізнесу в пошуковій видачі Google.
Акаунти брендів в Google Plus пов'язуються зі сторінками Google Мій Бізнес, які дозволяють простіше знаходити вашу компанію. Сервіс використовує Google Пошук, Google Карти і Google+ в комплексі, що допомагає просунути ваш сайт та сторінки у пошуковій видачі по конкретному регіону.

Головними відмінностями даної соціальної мережі є:
  • Кола (Circles) - списки користувачів, які потенційно можуть бути зацікавленими вашим контентом. Умовно кажучи, Кола в Google Plus це ті ж кола спілкування в реальності.
  • Потоки (Stream) - стрічки новин в яких відображаються поновлення користувачів та учасників конкретних Кіл.
  • Відеочати (Hangouts) - у даного сервісу досить широкі можливості: максимальний час ефіру - 8 годин, максимальна кількість спікерів - 10, кількість переглядів - необмежена.


Більш звичними речами є
  • Спільноти - аналог груп і підписок в будь-якій інший соціальній мережі.
  • Колекції - пости з різних груп з певної теми.

Спільноти та Колекції рекомендуються користувачу виходячи з його інтересів.

Реєстрація компанії(бренду) в Google+

Аккаунт Google дозволяє працювати зі всіма його сервісами, в тому числі і Google+.

Раніше, сторінка бренду автоматично створювалася при реєстрації у сервісі Google My Business. Тепер, для створення корпоративного облікового запису - сторінки бренду в Google+ перейдіть на відповідну сторінку.


Натисніть кнопку "створити сторінку Google+" та оберіть її назву.


Вітаємо - вашу корпоративну сторінку створено.

Тепер варто відредагувати профіль - додати опис, встановити фото профілю та обкладинку сторінки.


Оптимальний розмір фото для обкладинки в Google Plus - 1600 на 900 пікселів.

Створення постів

У пункті «Стрічка» в правому нижньому кутку знаходимо іконку з олівцем.

Клікаючи на «Олівець», створюємо новий пост.


Ви одразу можете обрати аудиторію, якій буде показуватися повідомлення.


Залишаючи «Для всіх» - пост буде відкритий для усіх користувачів Google+.
Також ви можете обмежити коло читачів, обравши певні Кола ваших підписників - «Створити добірку».


Як і в інших соціальних мережах пости у Google+ можна коментувати. Коментарі - найбільш бажаний для вас контент, адже він унікальний і є свідченням зацікавленості підписників вашими матеріалами.

Для того, щоб привернути увагу певних користувачів ви можете згадати їх у постах чи коментарях. Для цього, вкажіть його ім'я з використанням символів «+» або «@»: +nickname або @nickname

До посту можна прикріпити фото, посилання, опитування і геолокацію: для цього потрібно натиснути на відповідну іконку.


Для зручності пошуку та поділу контенту вашої сторінки на теми сворюйте власні колекції.



Детальнішу інформацію про сервіс та його особливості ви знайдете на форумі техпідтримки.

Висновки

У порівнянні з багатьма іншими соціальними мережами, Google Plus має не так багато функцій. При цьому, вона все ж має певний унікальний функціонал.
А, враховуючи те, що дана соціальна мережа відмінно індексуються пошуковою системою, вона може суттєво допомогти у просуванні вашого сайту, бренду, закладу у Пошуку та на Картах Google.
Тому, завести сторінку бренду буде дуже корисно як для малих, так і для великих компаній.

А ви використовуєте сторінку бренду Google+? Відповідайте у коментарях.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Google выкатил апдейт My Business - теперь редактировать страницу можно прямо в Картах и Поиске

Швидкий старт бізнесу в мережі з bitrix24

Зміни в службі Google Мій бізнес через коронавірус