Google Business View - VR технології для будь-якого бізнесу
Незважаючи на величезні бюджети, що виділяються на просування, безліч закладів так і залишаються в тіні реклами конкурентів і щодня втрачають свою цільову аудиторію.
Чому ж ваші гроші не приносять Вам клієнтів, а ваш заклад виявляється поза увагою ваших потенційних клієнтів?
Справа в тому, що більшість закладів, як і раніше приділяють занадто багато часу і грошей звичним платним методам просування та модним тенденціям. При цьому, практично повністю ігноруються сучасні технології, прогресивні тенденції та безкоштовні канали приваблення аудиторії.
Зараз у сфері B2С досить багато уваги приділяється соціальним мережам, хоча одними з найбільш ефективних каналів є органічний пошук і карти Google. Так тут завжди була, є і буде реклама. Та значну увага користувачів забирають не рекламні блоки і сайти, а бізнес сторінки закладів. Тобто, блок Google My Business (місцеві компанії в Google).
Дослідження Google доводять, що саме пошук локального бізнесу використовує більше 60% користувачів. Подібними результатами може похиизуватись хіба що "сарафанне радіо"... :)
Функціонал сервісу Google My Business постійно покращується та доповнюється. При цьому, одним з найбільш цікавих і корисних додатків на бізнес сторінках є Google Business View.
Що таке Google Business View?
Через деякий час після додавання інформації про компанію до сервісу Google My Business (а її додати може будь-який користувач Google-аккаунта, навіть якщо ваші маркетологи про це не подбали), візитка закладу потрапляє в пошук і на карти.Вона надає користувачам основну інформацію про діяльність підприємства, контактні дані, фотографії, графік роботи, відгуки клієнтів і можливість прокласти маршрут.певен, що ви це вже знаєте. Але лише верифіковані (підтверджені) власники сторінок можуть адмініструвати її та використовувати повний функціонал сторінки локального бізнесу.
Як правильно реєструвати бізнес сторінки.
Важливо те, що сюди ж можна розмітити пости, відеоролики і 3D-тур приміщення.
Google Business View (перегляд бізнес приміщень) - це технологія Street View інтегрована в сторінку компанії в Google. Це головна маркетингова перевага технології, яка робить віртуальний тур повноцінним інструментом продажів.
За рівнем свого маркетингового потенціалу, Google панорами інтер'єрів на голову вищі інших способів візуалізації простору.
Завдяки своєму формату, 3D-тури дозволяють потенційному клієнту "перенестися" до вашого закладу, детально його вивчити або розглянути товари, відчути атмосферу. І все це він може зробити в комфортній обстановці прямо з екрана свого смартфона.
Чому звичайні панорами гірші за Google Business View?
Традиційний віртуальний тур - це набір сферичних фотографій, пов'язаних між собою переходами. Панорами розташовуються на сервері і можуть бути доступні користувачам сайту. І тут ваш потенційний клієнт стикається з декількома проблемами:- Для перегляду панорам на сайті, його спочатку потрібно якось знайти. Для цього сайт потрібно просувати.
Тобто, вам, як власнику ресурсу, необхідно спочатку витратитися на SEO та / або контекстну рекламу. - Зважаючи на велику розміру графічних файлів, при розміщенні на сайтах, їх зазвичай стискають для нормального завантаження. А при стисненні істотно втрачається якість картинки.
- При розміщенні турів на сайтах зазвичай використовуються java-скрипти, які вже морально застаріли і на безлічі пристроїв просто не підтримуються.
Тут на допомогу приходить Google.
Чим корисний віртуальний тур приміщення в Google для вашого бізнесу і як вони може впливати на продажу?
- ваш заклад простіше знайти в пошуку і на картах
- рейтинг вашого сайту зростає
- користувачі частіше вибирають ваш заклад
Комбінації 3D-тур + Google забезпечує присутність в результатах пошукової видачі. А точніше, можливість присутності на першій сторінці результатів пошукової видачі по релевантними запитами. При цьому, вам не потрібно витрачати великі суми на SEO і очікувати до півроку появи сайту в ТОП-10.
При пошуку того чи іншого закладу, сучасний користувач завжди бачить три і більше, запропонованих сервісом Мій бізнес, копманіі і, на відміну від сайту, сторінки завжди потрапляють в ТОП-7.
Ранжування сторінок закладів в Google My Business (порядок відображення користувачеві) враховує безліч факторів, серед яких вік сторінки, якість її наповнення, індивідуальні настройки браузера і інтереси конкретного користувача, наявність відгуків про компанії, кількість відвідувань сторінки і т.д. На більшість з них вплинути досить складно, на деякі просто не можливо. А ось якість наповнення сторінки, яка безпосередньо впливає на рейтинг вашої компанії в пошуку і на картах Google, залежить від вас. Крім стандартних відомостей про компанії ви також можете розміщувати там фото, відео, тестовий контент і, звичайно ж, якісні панорами.
За статистикою Google (https://www.google.com.ua/streetview/hire/), наявність віртуального 3D-туру на странцу компанії підвищує зацікавленість користувачів на 130%. Тобто, закладу з віртуальними турами, інтегрованими в Мій Бізнес і прив'язкою до Картах, вибирають прочитай в 2,5 рази частіше.
Завдяки 3D-туру ви також можете збільшити трафік на вашій бізнес сторінці в Google. Для цього досить використовувати посилання на тур в соціальних мережах, а також при розсилках по e-mail, смс, або месенджер.
Ще в 2013 році, коли на ринку ще не було VR-окулярів, а сервіс Google My Business тільки починав набирати обороти, велике американське Діджитал агенція MOZ провела свою незалежну оцінку ефективності сервісу.
Вони виявили, що наявність 3D-туру на сторінці закладу вляется позитивним фактором ранжирування сайту, прив'язаного до картки Мій Бізнес. Тобто, коли потенційні клієнти шукають цікавить їх заклад по категорії (наприклад: ресторан, готель, магазин одягу та т. Д.), Вище в результатах будуть ті компанії, у яких є 3D-тур.
Це значить, що при інших рівних ви будете вище конкурентів.
Google Business View - сучасний інструмент професійного маркетолога
Наразі у вас є можливість повноцінно продемонструвати свій заклад, товари чи послуги ще на етапі пошуку інформації користувачем в інтернеті. Чим менше питань про вашу компанію лишиться у цільової аудиторії до першого фізичного контакту, тим вище ступінь їх довіри, а відповідно і готовність скористатися вашою пропозицією.Панорами інтер'єрів в Google універсальні. Їх легко розмістити на будь-якому сайті, інтегрувати в каталоги, сторінки соціальних мереж. Все, що потрібно - скопіювати і встановити код або поделітьси посиланням.
Це забезпечує посилення закладу і корпоративного сайту в Google, а також в 2,5 рази підсилює зацікавленість вашої цільової аудиторії.
Демонстрація своїх приміщень актуальна для готелів, кафе і ресторанів, фітнес-клубів і SPA, салонів краси, магазинів, автосалонів, клінік та інших закладів, які готові отримати цільовий трафік з найпопулярнішою пошукової системи.
Дана технологія використовується в Україні з 2015 року і, для багатьох закладів, стала повсякденним інструментом просування бізнесу в мережі. Ті, хто почали користуватися їй раніше, вже виявилися попереду конкурентів.
Зараз вже не є актуальним питання "чи потрібен закладу Google Business View". Натомість, важливо хто створить візуалізацію вашого приміщення. Саме від цього буде залежати якість вашого віртуального туру в Google, а відповідно і його ефективність. Адже навіть дуже смачна цукерка, упакована в страшненьку обгортку може відлякати споживача!
Коментарі
Дописати коментар