Google заблокує ваші бізнес сторінки, якщо...
Відповідно до правил Пошукової системи сторінку Google Мій бізнес можна створювати лише для компаній, що фізично контактують з клієнтом.
Тобто:
Для того, щоб користувачам було легше знайти ваш заклад Google рекомендує:
Сторінка може блокуватися системою при виявленні забороненого вмісту. При цьому, іноді під санкції потрапляють і нормальні сторінки. Такі випадки рідкі та вимагають додаткової перевірки спеціалістами.
Що публікувати ЗАБОРОНЕНО:
Досить часто, компанії намагаються втиснути у назву сторінки відомості про товари, послуги, геолокацію тощо. Навіть, якщо система, начебто, не реагує на подібні сторінки - їх рейтинг може падати. В деяких випадках, інформацію про компанію буде знято з публікації.
Вказані додаткові відомості, зокрема номери телефонів або посилання на інші цільові сторінки, зокрема сторінки в соціальних мережах, повинні повністю контролюватися Компанією. Інакше, можна також очікувати певних санкцій!
Під час пошуку користувачем конкретного закладу важливим параметром сторінки є категорія та текстовий вміст.
При виборі категорії краще вказувати лише ті, які точно розкривають суть вашої діяльності. Варто розуміти, що категорії не є ключовими словами чи атрибутами для опису компанії. Забороняється використання категорії, що можуть стосуватися інших компаній, розташованих поруч або пов’язаних із вашою.
Детальніше про можливості та обмеження сервісу читайте на сторінках офіційного блогу: https://support.google.com/business
Тобто:
- мають реальний магазин, офіс тощо, який клієнти можуть відвідати,
- надають виїздні послуги.
Для того, щоб користувачам було легше знайти ваш заклад Google рекомендує:
- вказувати назву так, як її знають у повсякденному житті завдяки торговим знакам, вивіскам, інформаційним матеріалам та іншим ознакам бренду;
- вказувати адресу компанії чітко й точно;
- обирайте мінімум категорій для опису основних видів діяльності компанії.
Сторінка може блокуватися системою при виявленні забороненого вмісту. При цьому, іноді під санкції потрапляють і нормальні сторінки. Такі випадки рідкі та вимагають додаткової перевірки спеціалістами.
Що публікувати ЗАБОРОНЕНО:
- вміст, не пов’язаний із компанією,
- неточна або неправдива інформацію про компанію чи пропоновані продукти та послуги,
- низькоякісний, нерелевантний або відволікаючий вміст (наприклад, незвичні символи, призначені лише для привернення уваги, безглузді набори слів тощо),
- необґрунтована реклама, яка може вводити споживача в оману (наприклад, "Повний розпродаж, -50% на все", "Найкращі бублики в місті лише за 5 гривень!"),
- посилання у тексті,
- образливий вміст, залякування та пропагування ненависті,
- висловлювання непристойного характеру, а також образливі чи лайливі слова.
- вміст, пов’язаний із тероризмом,
- непристойний чи відвертий вміст сексуального характеру,
- вміст щодо небезпечних і нелегальних товарів чи послуг,
- вміст, який зображує експлуатацію дітей чи жорстоке поводження з ними,
- особиста або конфіденційна інформація (персональні фінансові дані, державні ідентифікаційні номери, матеріали делікатного характеру чи контактна інформація, пов’язана з іменем особи, а також зображення, записи, посилання, що містять особисту інформацію).
Досить часто, компанії намагаються втиснути у назву сторінки відомості про товари, послуги, геолокацію тощо. Навіть, якщо система, начебто, не реагує на подібні сторінки - їх рейтинг може падати. В деяких випадках, інформацію про компанію буде знято з публікації.
Вказані додаткові відомості, зокрема номери телефонів або посилання на інші цільові сторінки, зокрема сторінки в соціальних мережах, повинні повністю контролюватися Компанією. Інакше, можна також очікувати певних санкцій!
Під час пошуку користувачем конкретного закладу важливим параметром сторінки є категорія та текстовий вміст.
При виборі категорії краще вказувати лише ті, які точно розкривають суть вашої діяльності. Варто розуміти, що категорії не є ключовими словами чи атрибутами для опису компанії. Забороняється використання категорії, що можуть стосуватися інших компаній, розташованих поруч або пов’язаних із вашою.
Детальніше про можливості та обмеження сервісу читайте на сторінках офіційного блогу: https://support.google.com/business
Коментарі
Дописати коментар