Маркетинг у Instagram: інструкція до застосування
Даний матеріал розкаже як створити ефектну сторінку та залучити на неї реальну цільову аудиторію
Підгрунтям для успіху в Instagram є постійне наповнення профілю актуальним контентом.
Додаток Instagram ви можете завантажити з App Store або Google Play. Реєстація нового аккаунту можлива через існуючий на Facebook або за допомогою телефону чи електронки.
УВАГА! При створенны бізнес-аккаунту - реєструйтеся за допомогою корпоративної електроки, інакше ваш профіль Instagram буде пов'язаний з особистим обліковим записом Facebook.
І'мя користувача - унікальна назва профілю, яка допомагає користувачам вас знаходити. Наприклад, назва компанії - Kiev Business View, а ім'я користувача - kiev.business.view (@kiev.business.view).
Якщо назва вашої компанії не є унікальною, і таке ім'я вже використовується іншим аккаунтом, можете зберегти частину назви компанії в імені користувача. Пізніше його можна змінити у налаштуваннях облікового запису.
Додайте фото профілю - фактично ваш логотип, або інше зображення, яке асоціюватиметься з вашою компанією. Зображення профілів Instagram автоматично обрізаються до кола - враховуйте це при дадаванні логотипа.
Опис компанії розміщується у біографії в Instagram. Максимальна кількість символів у біографії 150. Тому требя якомога стисліше донести основну причину того, чому люди повинні стежити за вами.
Біографії в Instagram не враховуються у пошуку, тому ключові слова або хештеги тут не працюють. Але, це єдине місце, де можна розмістити активне посилання сайт.
Посилання краще додавати у скороченому вигляді (можна скористатися сервісами Goo.gl, Bitly, конструктор відстеження URL-адрес HubSpot та ін.). Це убезпечить ваш профіль від перебоїв. Відстежувані посилання (адреси на сайти, в які додано спеціальні мітки для окремого відображення у системі аналітики сайту) також допоможуть вам краще зрозуміти обсяг трафіку, який Instagram веде на сайт.
Змінити ім'я, ім'я користувача, фото профілю, біографію та URL-адресу ви зможете через меню "Редагувати профіль"
У налаштуваннях ви також можете змінити пароль облікового запису, керувати публікаціями, ввімкнути сповіщення та багато іншого. В першу чергу, необхідно перевірити наступні речі.
Налаштування історій (Налаштування>Конфіденційність і безпека>Керування розповідями)- визначає хто може бачити і коментувати ваші історії Instagram (про них йтиметься нижче). Бажано, щоб усі ваші підписники бачили і могли коментувати ваші дописи, для максимізації взаємодії з брендом.
Змініть тип профілю з особистого на бізнес. Функція бізнес-інструментів Instagram надає статистику взаєможій та дозволяє рекламувати вміст.
Ваш бізнес повинен мати бізнес-сторінку Facebook для переходу на бізнес-профіль Instagram.
Щоб переключитися на бізнес-профіль (Налаштування>Обліковий запис), оберіть цей параметр, увійдіть до Facebook і дозвольте Instagram керувати вашими Сторінками. Виберіть сторінку Facebook для підключення до вашого профілю Instagram.
Ви повинні бути адміністратором сторінки Facebook, щоб поєднати дві платформи.
Instagram автоматично імпортує відповідну інформацію з вашої сторінки Facebook для редагування. Тепер у вас є бізнес-профіль Instagram. Обов'язково ознайомтеся зі своїми даними про профіль та налаштуваннями облікового запису!
При цьому, система автоматично зробить ваш профіль публічним - доступним для перегляду усіма користувачами. Ви можете змінити статус на приватний, але це фактично закриє сторінку для інших. Тому, даний параметр треба залишити за замовчуванням!
Коментарі користувачів (Налаштування>Конфіденційність і безпека>Керування коментарями) дуже важливі для вас, але деякі можуть бути неприпустимими (наприклад, містити нецензурну лексику). Варто приховати коментарі, які містять певні ключові слова або фрази або такі, на які найчастіше скаржаться інші. Також, можна заблокувати коментарі від окремих аккаунтів.
Для зручності доступу ви можете використовувати до 5 облікових записів на одному пристрої і перемикатися між ними без додаткової автентифікації (повторного входу та виходу). Ця функція також дозволяє одночасно ввійти до облікового запису кільком особам. Щоб додати обліковий запис, натисніть Додати обліковий запис. Введіть ім’я користувача та пароль облікового запису, який потрібно додати. Щоб переключитися між обліковими записами, перейдіть до свого профілю та торкніться свого імені користувача у верхній частині екрана. Виберіть обліковий запис, на який потрібно перейти.
Хорошим прикладом ведення сторінки може служити сторінка Nike. Там ви, звичайно ж, знайдете товари, але більшість фото демонструють спортсменів, концерти та інші типи контенту, які пропагують особливість бренду в цілому.
Щоб простіше розпочати роботу, виділимо дякі типи дописів, які привертають особливу увагу.
Робота за кадром
Ці публікації дають змогу побачити частину вашого бізнесу, яку люди не бачать. Важливо, щоб вони не виглядали штучними - це мають бути моменти з життя компанії.
Приклад: Компанія Aeronaut Brewing продемонструвала культуру своєї компанії, розмістивши фото своїх працівників на роботі.
Допис-інструкція
Спеціалісти пропонують корисні поради про те, як вирішувати проблему або зробити щось. У таких дописах можуть бути фото та відеозаписи, а також, зазвичай, короткі інструкції для швидкого відтворення.
Нариклад, кулінарні рецепти.
Авторитетні рекомендації
До порад лідерів думок - авторитетних спеціалістів - прислуховується величезна кількість користувачів. Отримавши рекомендацію від авторитета ви можете суттєво просунути свій бренд чи товар. Такі публікації, зазвичай, демонструють взаємодію споживача з вашою компанією чи продуктом.
Приклад: Goal Zero показує відомого альпініста і фотографа Алекса Хонолда, який використовує одну з своїх сонячних зарядних станцій. Дану публікацію переглянуть не лише підписники Goal Zero, а й 500 тис. прихильників Алекса.
Репост спорідненого контенту
Купа актуальних постів знаходиться прямо перед вами... на сторінках ваших співробітників та партнерів. (Головне залишити примітку з авторством!)
Повторне розміщення фотографій інших користувачів - це простий спосіб наповнити свою стрічку справді цікавим контентом.
Для бізнес аккаунтів найкращим варіантом є репости фото співробітників. Так ваша цільова аудиторія зможе взаємодіяти не лише з вашим брендом, але й познайомиться з вашими співробітниками, що може покращити процес комунікацій.
Користувацький контент
Дані публікації схожі на "Репост спорідненого контенту", але створені іншими користувачами (UGC), вашими шанувальниками та підписниками. До цієї групи відносяться пости з вашими брендовими унікальними хэштегами.
Використання фото ваших прихильників та підписників не лише розбавляє вашу стрічку, але й зближує вас зі своїми клієнтами. Просто, пам'ятайте про авторство публікації, розміщуючи підпис на фото та пеіний хештег або примітку в коментарі.
Найпростіше робити репости за допомогою спеціальних додатків таких, як "Repost for Instagram".
Наприклад: WeWork проводить щорічну кампанію #DogsOfWeWork і збирає найкращі публікації для формування календаря на рік. Незважаючи на те, що WeWork не репостить усі публікації, позначені потрібним хештегом, їх кампанія дозволяє залучити до процесу величезну кількість користувачів.
Мотиваційні повідомлення
Пост-мотиватор поєднує просте зображення (тло) з цитатою. Такі повідомлення заохочують вашу аудиторію та посилюють цінності вашого бренду. Незважаючи на їх ефективність, краще розміщувати їх не надто часто.
Приклад: foundr часто ділиться мотиваційними постами, щоб заохотити свою базу підписників: підприємців, власників малого бізнесу та маркетологів. Такі публікації підкреслюють характер аккаунту як бізнес-медіа-компанії.
Святкові привітання
Свят сьогодні вистачає. Дехто нині може відзначати, наприклад, "День сім'ї", "День спорту" чи "День морозива". Такі інформаційні приводи є чудовим джерелом для створення контенту в Instagram. Приєднуйтесь до святкування місцевих, національних або світових традицій. Такі пости зазвичай носят легкий гумористичний характер, тому добре сприймаються цільовою аудиторією.
Приклад: 21.04.2019 ми відзначали "Вербну неділю"
Розміри фотографій в Instagram
Тепер, коли ви вже знаєте, що саме будете публікувати, розглянемо яким вимогам мають відповідати фото в Instagram. На відміну від інших соціальних мереж, простий інтерфейс профілю Instagram змушує звернути особливу увагу на формат фото.
Камери сучасних смартфонів дають досить класні фото і публікувати їх дуже зручно, але для оптимального відображення краще адаптовувати розміри зображень до стандарних:
Деякі загальні поради для фото ми розглядали у публікації: "5 порад як зробити фото ваших страв кращими"
HubSpot же дає свої поради для створення яскравих фот, які збільшать кількість прихильників бренду та підписників сторінки в Instagram.
Правило третини
Щоб легко покращити композицію фотографій, увімкніть лінії сітки камери. Прагніть розмістити об'єкт на перетині одного набору вертикальних і горизонтальних ліній. Ця техніка, відома як правило третин, користується популярністю серед художників, ілюстраторів і фотографів.
Розміщення об'єкта поза центром створює певний дисбаланс, що кидається в очі глядача.
Концентрація на одному об'єкті
Іноді говорять, що робота фотографа полягає у спрощенні хаосу. Переповнене тло з кількома об'єктами в кадрі лише відволікає від фокусу знімка. Це може навіть заплутати вашу аудиторію.
Замість цього сфокусуйтеся на одному об'єкті. Уникайте відволікаючих моментів обрізаючи їх або знаходячи чистий фон.
Негативний простір
Негативним називають порожній простір навколо об'єкта. Залишаючи негативний простір ви додатково привертаєте увагу до самого об'єкту та робите фото лаконічнішим.
Незвичні ракурси
Люди звикли бачити світ на рівні своїх очей. Для створення цікавих і "свіжих" фото, репортери National Geographic зазвичай використовують нестандартний погляд на знайомі речі.
Змініть кут знімання, щоб показати світ з висоти пташиного польоту або з рівня черв'яка (від землі). Експериментуйте з різними кутами, щоб зробити нестандартний привабливий знімок.
Маніпуляція із симетрією та шаблонами
Людське око звертає особливу увагу на симетричні форми та об'єкти. Тому, іноді краще знехтувати правилом третин і сконцентрувати увагу на "повторюваному" кадрі.
Для досягнення ефекту можна використовувати також рукотворні, наприклад, кахельна підлога, або натуральні шаблони, такі як пелюстки на квітці або лоза на стіні. Щоб зробити кадр особливо цікавим, підкресліть симетрію шаблонами.
Природне освітлення
Стандартна освітлювальна техніка створює жорсткі затінені та підсвічені зони на фотографіях. Щоб запобігти цьому, по можливості, використовуйте м'яке природне світло.
Спробуйте фотографувати поруч з вікном, а для знімків надворі, використовуйте останні півгодини перед заходом сонця і та перші після сходу. В цей час, коли сонце знаходиться низько від горизонту, кольорова гамма найяскравіша.
Застосовуйте фільтри та редагуйте фото
Ви коли-небудь замислювалися, чому деякі фотографії виглядають так круто? Частіше за все, це пов'язано з додатковом редагуванням... Кілька хвилин оброблення можуть значно вплинути на якість кадру. А завдяки вбудованим засобам та фільтрам редагування фотографій в Instagram стало досить простим.
Дотримуйтесь наступних порад, щоб зробити фотографію вашого домашнього обіду схожою на кулінарний шедевр.
Ви можете завантажити професійно відредаговані відео з вашого комп'ютера або відео, відредагуовані у мобільному додатку. Наприклад, Splice є безкоштовним додатком для редагування (від розробників GoPro), що дозволяє обрізати кілька кліпів і додавати переходи, заголовки і музику.
За замовчуванням, відтворення відео у Інстаграм починається без звуку. Тому переконайтеся, що принаймні протягом перших кількох секунд вашого відео звук не потрібен.
Склеєний бумеранг дозволяє зробити зі звичних речей досить кумедні відео. Фактично, це серія фото повторюваних по колу. Такі публікації є цікавими для різноманітних дій.
Ви також можете завантажити додаток Бумеранг Instagram, щоб знімати бумеранги не лише для Instagram.
Саме історії надають органічності та справжності вашій сторінці в Instagram. Якщо у вашій стрічці будуть лише високоякісні "відполіровані фото" - аудиторія, швидше за все, сприйме її як черговий торговий майданчик. Використовуйте сторіз, щоб розбавити "глянцеві публікації" буденними теревенями, краще продемонструвати свій бренд або культуру компанії. Історії також є корисним інструментом для прямих ефірів, які привертають додаткову увагу.
Для публікування відео необхідно запустити камеру. Для цього у додатку є три варіанти:
Текст (Type): Створює графічно-текстове повідомлення
Наживо (Live): Транслює живий вміст, тобто відео в режимі реального часу
Супернаближення (Superzoom): додає анімаційне масштабування до відео
Фокус (Focus): фокусується на об'єкті та розмиває фон
Перемотування назад (Reverse): Відтворення відео в зворотному напрямку.
Вільні руки (Hands-Free): дозволяє знімати відео без необхідності утримувати кнопку запису.
- Instagram: вступ до фаху
* З чого почати
* Налаштування облікового запису - Типи повідомлень у Instagram
* Фото
* Відео - Створення контенту для Instagram
- Хештеги в Instagram
- Як створити стратегію маркетингу в Instagram
- Як отримати більше підписників у Instagram
- Сім лайфхаків з Instagram
- Оцінка успішності: Instagram Analytics
- Початок роботи з рекламою Instagram
- Висновки
1. Instagram: вступ до фаху
З моменту запуску в 2010 році платформа завоювала світ. Зараз аккаунт в Instagram мають, напевно, не лише люди, а і усі їх домашні улюбленці.
Якщо ви досі не думали про просування свого бренду, товару чи послуг в Instagram тоді ознайомтеся зі статистикою:
- У Instagram більше 800 мільйонів активних користувачів щомісяця.
- 60% дорослих в Інтернеті користуються Instagram.
- 50% користувачів Instagram взаємодіють принаймні з одним бізнесом.
- 60% заявляють, що дізналися про продукт або послугу через платформу.
- Зараз в Instagram більше 25 мільйонів бізнес-профілів.
Очевидно, що Instagram більше не призначений лише для особистого користування. Зараз це глобальна платформа, яка дозволяє брендам поширити свій контент, набирати нових прихильників, демонструвати продукти та стимулювати попит у своєї аудиторії.
Користувачі Instagram більш ніж активні. Ресурс для обміну фото та відео швидко перетворився на провідну соціальну мережу. Більше половини активних користувачів платформи відвідують сайт щодня, а 35% заявляють, що перевіряють його кілька разів на день.
Instagram також може допомогти вам підвищити поінформованість про бренд та вивести нові продукти, адже 70% користувачів Instagram витрачають час на пошук брендів на платформі.
Instagram дозволяє вам просувати свій бренд і продукт "з перших рук", у дружній формі та без жорстких набридливих продажів.
Швидше за все, ви вже готові почати працювати з Instagram… Але, можливо, ще не впевнені, як розпочати роботу. Спочатку платформа може трохи лякати своїм функціоналом, тому ми знайшли відмінну інструкцію від HubSpot та підготували для вас якісний переклад.
З чого почати
Спочатку, варто відзначити, що Instagram працює за ситемою "тут і зараз". Тож, щоб залишатися на виду у своєї цільової аудиторії, потрібно інвестувати ресурси, необхідні для регулярного публікування контенту.Підгрунтям для успіху в Instagram є постійне наповнення профілю актуальним контентом.
Додаток Instagram ви можете завантажити з App Store або Google Play. Реєстація нового аккаунту можлива через існуючий на Facebook або за допомогою телефону чи електронки.
УВАГА! При створенны бізнес-аккаунту - реєструйтеся за допомогою корпоративної електроки, інакше ваш профіль Instagram буде пов'язаний з особистим обліковим записом Facebook.
Налаштування облікового запису
Під повним іменем введіть фактичну назву компанії, яка відображатиметься у вашому бізнес-профілі. Не варто вказувати тут своє ім'я.І'мя користувача - унікальна назва профілю, яка допомагає користувачам вас знаходити. Наприклад, назва компанії - Kiev Business View, а ім'я користувача - kiev.business.view (@kiev.business.view).
Якщо назва вашої компанії не є унікальною, і таке ім'я вже використовується іншим аккаунтом, можете зберегти частину назви компанії в імені користувача. Пізніше його можна змінити у налаштуваннях облікового запису.
Додайте фото профілю - фактично ваш логотип, або інше зображення, яке асоціюватиметься з вашою компанією. Зображення профілів Instagram автоматично обрізаються до кола - враховуйте це при дадаванні логотипа.
Опис компанії розміщується у біографії в Instagram. Максимальна кількість символів у біографії 150. Тому требя якомога стисліше донести основну причину того, чому люди повинні стежити за вами.
Біографії в Instagram не враховуються у пошуку, тому ключові слова або хештеги тут не працюють. Але, це єдине місце, де можна розмістити активне посилання сайт.
Посилання краще додавати у скороченому вигляді (можна скористатися сервісами Goo.gl, Bitly, конструктор відстеження URL-адрес HubSpot та ін.). Це убезпечить ваш профіль від перебоїв. Відстежувані посилання (адреси на сайти, в які додано спеціальні мітки для окремого відображення у системі аналітики сайту) також допоможуть вам краще зрозуміти обсяг трафіку, який Instagram веде на сайт.
Змінити ім'я, ім'я користувача, фото профілю, біографію та URL-адресу ви зможете через меню "Редагувати профіль"
У налаштуваннях ви також можете змінити пароль облікового запису, керувати публікаціями, ввімкнути сповіщення та багато іншого. В першу чергу, необхідно перевірити наступні речі.
Налаштування історій (Налаштування>Конфіденційність і безпека>Керування розповідями)- визначає хто може бачити і коментувати ваші історії Instagram (про них йтиметься нижче). Бажано, щоб усі ваші підписники бачили і могли коментувати ваші дописи, для максимізації взаємодії з брендом.
Ваш бізнес повинен мати бізнес-сторінку Facebook для переходу на бізнес-профіль Instagram.
Щоб переключитися на бізнес-профіль (Налаштування>Обліковий запис), оберіть цей параметр, увійдіть до Facebook і дозвольте Instagram керувати вашими Сторінками. Виберіть сторінку Facebook для підключення до вашого профілю Instagram.
Ви повинні бути адміністратором сторінки Facebook, щоб поєднати дві платформи.
Instagram автоматично імпортує відповідну інформацію з вашої сторінки Facebook для редагування. Тепер у вас є бізнес-профіль Instagram. Обов'язково ознайомтеся зі своїми даними про профіль та налаштуваннями облікового запису!
При цьому, система автоматично зробить ваш профіль публічним - доступним для перегляду усіма користувачами. Ви можете змінити статус на приватний, але це фактично закриє сторінку для інших. Тому, даний параметр треба залишити за замовчуванням!
Коментарі користувачів (Налаштування>Конфіденційність і безпека>Керування коментарями) дуже важливі для вас, але деякі можуть бути неприпустимими (наприклад, містити нецензурну лексику). Варто приховати коментарі, які містять певні ключові слова або фрази або такі, на які найчастіше скаржаться інші. Також, можна заблокувати коментарі від окремих аккаунтів.
2. Типи повідомлень у Instagram
Тепер, коли ви створили свій обліковий запис, настав час розпочати публікацію дописів. Instagram дозволяє розміщувати декілька типів вмісту, включаючи фотографії, відео та історії.Фото
Фото є найпоширенішим видом дописів у Instagram. Подбайте про те, щоб ваші фото були різноманітними для кращої демонстрації своєї компанії та приваблення більшої кількості потенційних клієнтів.
Важливо пам'ятати, що користувачі Instagram шукають "живі" дописи, а не відверту рекламу. Демонструйте корпоративну культуру, цінності своєї компанії і т.д. Уникайте надто великої кількості фотографій вашого продукту.Хорошим прикладом ведення сторінки може служити сторінка Nike. Там ви, звичайно ж, знайдете товари, але більшість фото демонструють спортсменів, концерти та інші типи контенту, які пропагують особливість бренду в цілому.
Робота за кадром
Ці публікації дають змогу побачити частину вашого бізнесу, яку люди не бачать. Важливо, щоб вони не виглядали штучними - це мають бути моменти з життя компанії.
Приклад: Компанія Aeronaut Brewing продемонструвала культуру своєї компанії, розмістивши фото своїх працівників на роботі.
Допис-інструкція
Спеціалісти пропонують корисні поради про те, як вирішувати проблему або зробити щось. У таких дописах можуть бути фото та відеозаписи, а також, зазвичай, короткі інструкції для швидкого відтворення.
Нариклад, кулінарні рецепти.
До порад лідерів думок - авторитетних спеціалістів - прислуховується величезна кількість користувачів. Отримавши рекомендацію від авторитета ви можете суттєво просунути свій бренд чи товар. Такі публікації, зазвичай, демонструють взаємодію споживача з вашою компанією чи продуктом.
Приклад: Goal Zero показує відомого альпініста і фотографа Алекса Хонолда, який використовує одну з своїх сонячних зарядних станцій. Дану публікацію переглянуть не лише підписники Goal Zero, а й 500 тис. прихильників Алекса.
Репост спорідненого контенту
Купа актуальних постів знаходиться прямо перед вами... на сторінках ваших співробітників та партнерів. (Головне залишити примітку з авторством!)
Повторне розміщення фотографій інших користувачів - це простий спосіб наповнити свою стрічку справді цікавим контентом.
Для бізнес аккаунтів найкращим варіантом є репости фото співробітників. Так ваша цільова аудиторія зможе взаємодіяти не лише з вашим брендом, але й познайомиться з вашими співробітниками, що може покращити процес комунікацій.
Дані публікації схожі на "Репост спорідненого контенту", але створені іншими користувачами (UGC), вашими шанувальниками та підписниками. До цієї групи відносяться пости з вашими брендовими унікальними хэштегами.
Використання фото ваших прихильників та підписників не лише розбавляє вашу стрічку, але й зближує вас зі своїми клієнтами. Просто, пам'ятайте про авторство публікації, розміщуючи підпис на фото та пеіний хештег або примітку в коментарі.
Найпростіше робити репости за допомогою спеціальних додатків таких, як "Repost for Instagram".
Наприклад: WeWork проводить щорічну кампанію #DogsOfWeWork і збирає найкращі публікації для формування календаря на рік. Незважаючи на те, що WeWork не репостить усі публікації, позначені потрібним хештегом, їх кампанія дозволяє залучити до процесу величезну кількість користувачів.
Пост-мотиватор поєднує просте зображення (тло) з цитатою. Такі повідомлення заохочують вашу аудиторію та посилюють цінності вашого бренду. Незважаючи на їх ефективність, краще розміщувати їх не надто часто.
Приклад: foundr часто ділиться мотиваційними постами, щоб заохотити свою базу підписників: підприємців, власників малого бізнесу та маркетологів. Такі публікації підкреслюють характер аккаунту як бізнес-медіа-компанії.
"Учителі лише відкривають двері, а заходите ви самостійно!" |
Свят сьогодні вистачає. Дехто нині може відзначати, наприклад, "День сім'ї", "День спорту" чи "День морозива". Такі інформаційні приводи є чудовим джерелом для створення контенту в Instagram. Приєднуйтесь до святкування місцевих, національних або світових традицій. Такі пости зазвичай носят легкий гумористичний характер, тому добре сприймаються цільовою аудиторією.
Приклад: 21.04.2019 ми відзначали "Вербну неділю"
Тепер, коли ви вже знаєте, що саме будете публікувати, розглянемо яким вимогам мають відповідати фото в Instagram. На відміну від інших соціальних мереж, простий інтерфейс профілю Instagram змушує звернути особливу увагу на формат фото.
Камери сучасних смартфонів дають досить класні фото і публікувати їх дуже зручно, але для оптимального відображення краще адаптовувати розміри зображень до стандарних:
- Квадратні зображення - 1080x1080 px.
- Пейзажні зображення - 1080x566 px,
- Зображення профілю - 1350x1080 px.
Класні фото зі смартфона
Вважаєте, що кращі кадри можна отримати лише на професійний фотоапарат? Не турбуйтеся! Вимоги соцмереж досить прості, а технології камер сучасних телефонів настільки вдосконалена, що вони легко конкурують з тисячами фотокамер.Деякі загальні поради для фото ми розглядали у публікації: "5 порад як зробити фото ваших страв кращими"
HubSpot же дає свої поради для створення яскравих фот, які збільшать кількість прихильників бренду та підписників сторінки в Instagram.
Правило третини
Щоб легко покращити композицію фотографій, увімкніть лінії сітки камери. Прагніть розмістити об'єкт на перетині одного набору вертикальних і горизонтальних ліній. Ця техніка, відома як правило третин, користується популярністю серед художників, ілюстраторів і фотографів.
Розміщення об'єкта поза центром створює певний дисбаланс, що кидається в очі глядача.
Іноді говорять, що робота фотографа полягає у спрощенні хаосу. Переповнене тло з кількома об'єктами в кадрі лише відволікає від фокусу знімка. Це може навіть заплутати вашу аудиторію.
Замість цього сфокусуйтеся на одному об'єкті. Уникайте відволікаючих моментів обрізаючи їх або знаходячи чистий фон.
Негативним називають порожній простір навколо об'єкта. Залишаючи негативний простір ви додатково привертаєте увагу до самого об'єкту та робите фото лаконічнішим.
Люди звикли бачити світ на рівні своїх очей. Для створення цікавих і "свіжих" фото, репортери National Geographic зазвичай використовують нестандартний погляд на знайомі речі.
Змініть кут знімання, щоб показати світ з висоти пташиного польоту або з рівня черв'яка (від землі). Експериментуйте з різними кутами, щоб зробити нестандартний привабливий знімок.
Людське око звертає особливу увагу на симетричні форми та об'єкти. Тому, іноді краще знехтувати правилом третин і сконцентрувати увагу на "повторюваному" кадрі.
Для досягнення ефекту можна використовувати також рукотворні, наприклад, кахельна підлога, або натуральні шаблони, такі як пелюстки на квітці або лоза на стіні. Щоб зробити кадр особливо цікавим, підкресліть симетрію шаблонами.
Стандартна освітлювальна техніка створює жорсткі затінені та підсвічені зони на фотографіях. Щоб запобігти цьому, по можливості, використовуйте м'яке природне світло.
Спробуйте фотографувати поруч з вікном, а для знімків надворі, використовуйте останні півгодини перед заходом сонця і та перші після сходу. В цей час, коли сонце знаходиться низько від горизонту, кольорова гамма найяскравіша.
Ви коли-небудь замислювалися, чому деякі фотографії виглядають так круто? Частіше за все, це пов'язано з додатковом редагуванням... Кілька хвилин оброблення можуть значно вплинути на якість кадру. А завдяки вбудованим засобам та фільтрам редагування фотографій в Instagram стало досить простим.
Дотримуйтесь наступних порад, щоб зробити фотографію вашого домашнього обіду схожою на кулінарний шедевр.
- Зробіть хороший кадр (використовуючи вищезгадані поради). Жоден фільтр не виправить фото, якщо вони зроблене без урахування композиції чи освітлення.
- Використовуйте додаткові програми для редагування фотографії, або вбудований функціонал Instagram - фільтри Instagram мають ряд редагувань, які можуть суттєво змінити фотографію.
- Спробуйте налаштувати фото "Люкс" - баланс експозиції та яскравості (можна зробити фото яскравішим та посилити деталізацію). Для цього треба натиснути на значок сонця у верхній частині екрана та відрегулювать рівень.
- Зробіть остаточні налаштування за допомогою інструментів редагування Instagram. Натисніть Редагувати, та налаштуйте вирівнювання фото, яскравість, контрастність тощо.
Відео
Instagram також дозволяє завантажувати відео тривалістю менше хвилини.Ви можете завантажити професійно відредаговані відео з вашого комп'ютера або відео, відредагуовані у мобільному додатку. Наприклад, Splice є безкоштовним додатком для редагування (від розробників GoPro), що дозволяє обрізати кілька кліпів і додавати переходи, заголовки і музику.
За замовчуванням, відтворення відео у Інстаграм починається без звуку. Тому переконайтеся, що принаймні протягом перших кількох секунд вашого відео звук не потрібен.
Бумеранги
Відкрийте свій Instagram і торкніться піктограми камери у верхньому лівому куті головного екрана. Це вбудована камера. Зверніть увагу на налаштування внизу. Налаштування "Звичайна", до якої встановлено значення камери, знімає фотографії. Правіше ви побачите налаштування "Бумеранг", який формує трисекундне відео.Склеєний бумеранг дозволяє зробити зі звичних речей досить кумедні відео. Фактично, це серія фото повторюваних по колу. Такі публікації є цікавими для різноманітних дій.
Ви також можете завантажити додаток Бумеранг Instagram, щоб знімати бумеранги не лише для Instagram.
Якщо у вас є відео, яке задовге для Instagram, ви можете скористатися додатком Hyperlaps від Instagram. Він дозволяє прискорити довгі відеоролики до потрібної тривалості.
Instagram-історії (сторіз)
Особливим видом контенту є історії в Instagram. Вони дозволяють користувачам розміщувати короткі відео-повідомлення, які мають переваги у порядку відображення та не забивають основний канал. Сторіз, зазвичай, мають нижчу якісь, зате вони більш "живі". Вони зберігаються у аккаунті лише 24 години, а потім видаляються.Саме історії надають органічності та справжності вашій сторінці в Instagram. Якщо у вашій стрічці будуть лише високоякісні "відполіровані фото" - аудиторія, швидше за все, сприйме її як черговий торговий майданчик. Використовуйте сторіз, щоб розбавити "глянцеві публікації" буденними теревенями, краще продемонструвати свій бренд або культуру компанії. Історії також є корисним інструментом для прямих ефірів, які привертають додаткову увагу.
Для публікування відео необхідно запустити камеру. Для цього у додатку є три варіанти:
- натиснути на логотип камери у верхньому лівому куті, коли ви переглядаєте стрічку
- натиснути "+" на вашій сторінці над вашими публікаціями
- просто проведіть по екрану праворуч.
Текст (Type): Створює графічно-текстове повідомлення
Наживо (Live): Транслює живий вміст, тобто відео в режимі реального часу
Супернаближення (Superzoom): додає анімаційне масштабування до відео
Фокус (Focus): фокусується на об'єкті та розмиває фон
Перемотування назад (Reverse): Відтворення відео в зворотному напрямку.
Вільні руки (Hands-Free): дозволяє знімати відео без необхідності утримувати кнопку запису.
Як і у типовому інтерфейсі фотокамери, значок блискавки керує спалахом, а значок скруглених стрілок перемикає вигляд камери між передньою та основною.
Створюючи сторіз проведіть ліворуч або праворуч, щоб отримати доступ до фільтрів. Виберіть іконку перо, щоб вибрати колір і додати рукописний текст чи інші каракулі.
Натисніть іконку символи - "Aa", щоб додати друкований текст за допомогою клавіатури.
Смайлик (значок посмішки) дозволяє додавати розташування, GIF, музику, опитування та багато інших цікавих функцій.
Instagram також дозволяє позначити іншого користувача у своїй історії, що є відмінним способом привернути увагу інших компаній та ваших підписників. Щоб позначити користувача застосуйте відповідний тег - ведіть символ “@” перед іменем користувача, якого хочете помітити. Так інші користувачі зможуть переглянути профіль відміченого користувача за даним тегом. Відмічений користувач отримує сповіщення, що його згадали у чиїй-небудь історії.
Коли ви готові до публікації, натисніть піктограму "Ваша історія" або збережіть як чернетку для публікації пізніше. Розповіді відображаються у верхній частині каналу Instagram та через зображення профілю. Щоб побачити, хто переглянув ваші дописи, проведіть вгору під час перегляду матеріалу.
Instagram Live
Ми вже згадували вище, про опцію прямих трансляцій. Щоб запустити потокове відео відкрийте камеру Instagram, оберіть режим Live і натисніть кнопку початку запису.
Після запуску відео в реальному часі усі ваші підписники, які наразі перебувають у програмі, отримають сповіщення про ваш прямий ефір. За допомогою вбудованої функції чату переглядачі, також в реальному часі, можуть коментувати відео. Живе потокове відео варто використовувати для демонстрації цікавого та корисного контенту, наприклад, відповіді на питання підписників.
IGTV
Instagram TV або IGTV - ще один вид відео-контенту Instagram. Завантажені матеріали доступні для перегляду через додаток Instagram або окремий додаток IGTV. Користувачі можуть переглядати широкоекранні вертикальні відео від творців Instagram. Темами для таких роликів можуть бути інтерв'ю зі знаменитостями, огляди продуктів, навчальні матеріали тощо.
У чому різниця між Instagram Live та IGTV?
У IGTV ви завантажуєте матеріали, які можете редагувати та налаштовувати. Instagram Live знімається і завантажується наживо.
Щоб розпочати публікацію своїх роликів, завантажте додаток IGTV, створіть канал і завантажте відео в межах від 15 секунд до 10 хвилин. Перевірені облікові записи можуть запускати відео до однієї години. На даний момент відеофайли IGTV можна переглядати лише на мобільних пристроях за допомогою програми Instagram або IGTV не підтримує перегляд на комп'ютерах.
3. Створення контенту для Instagram
Створення цікавого для ваших підписів контенту може бути складним процесом, тому, дотримуйтеся таких порад:Не поспішайте!
Напишіть кілька чернеток і попросіть друзів чи колег оцінити їх. Так, вам потрібно часто розміщувати нові публікації, але ж вони повинні привертати увагу.
Наразі, Instagram використовує алгоритм, який показує кожному користувачу публікації, ймовірно, цікаві саме для нього. Видимість кожної публікації залежить від кількості вподобань (лайків) та коментарів. Тому, важливо створювати контент, який буде стимулювати ваших потенційних клієнтів взаємодіяти з вашими публікаціями.
Враховуйте довжину публікації
Instagram дозволяє робити пости до 2200 символів (у Twitter, наприклад, лише 140). При цьому, користувачі можуть бачити тільки перші 3-4 рядки кожного допису. Потрібно натиснути "Більше (more)...", щоб побачити решту тексту. Тому, найважливіший вміст має бути на початку публікації, щоб він завжди був видимим.
При цьому, не варто уникати довгих публікацій. Насправді, Instagram досить добре підходить і великих розповідей. Наприклад, жителі Нью-Йорка пишуть довгі коментарі з цитатами людей, яких вони фотографують.
Зацікавлюйте, розважайте, залучайте!
Завжди включайте заклик до дії у свої дописи. Заохочуйте вашу аудиторію ставити лайки, коментувати та ділитися своїми фотографіями.
Ви також можете нагадувати у коментарях про посилання у описі вашого аккаунту, за яким підписники можуть перейти на ваш сайт чи блог для ознайомлення з актуальними цінами тощо. Просто не забувайте змінювати посилання, щоб воно відповідало вашій останній публікації.
Порада: Використовуйте скорочені посилання для відстеження іх URL-адреси у аналітиці сайту, щоб побачити, скільки трафіку надходить з вашого облікового запису Instagram або певної публікації.
Додавайте розташування (геолокацію). Повідомлення з позначеним місцем розташування, отримують на 79% більше охоплення, а, відповідно, і взаємодій. Додавання геотегів дає можливість користувачам знайти ваші дописи, що може призвести до більш високого рівня залучення.
Навчіться говорити по Instagram-івськи
Кожна соціальна платформа має свою "мову" - найдієвіший метод впливу на аудиторію. Пи цьому, те, що працює у Twitter, може не працювати у Instagram. "Мовою Instagram" є публікації легкі безтурботні пости з унікальним вмістом. Експериментуйте зі смайлами та іншими цікавими інструментами, щоб надати вашому бренду неповторності. Не думайте, що "говорити по Instagram-івськи" у вас вийде одразу. Для вивчення діалекту вашої аудиторії потрібен певний час.
Якщо ви маєте сумніви щодо тексту публікації - зробіть його коротким. Попри те, що довші тексти покращують рівень залучення, короткі підписи дозволяють говорити вашим фото.
4. Хештеги в Instagram
Контент у Instagram постійно змінюються, адже щоденно користувачі соціальної мережі додають порядку 80 мільйонів фото. Серед такої кількості публікацій важко помітити ваш обліковий запис. Тут в нагоді стануть саме хештеги.Хештеги переповнили Інтернет. Фактично це теж саме, що ключові слова або фрази, але записуються вони без пробілів та позначаються ришіткою (#) на початку. Як правило, застосовуються позначення подій, конференцій, виступів, розваг або повторюваних заходів та є відмінним способом зробити ваш вміст помітнішим.
Хештеги стали популярними завдяки Twitter, але, тепер, вони міцно засіли в декількох соціальних мережах.
Пошук у Instagram за хештегами видає в результатах повідомлення від величезної кількості користувачів. При цьому, у результатах пошуку видаються лише публікації загальнодоступних облікових записів (якими вони є за змовчуванням, закритим обліковий запис стає тоді, коли в налаштуваннях ви обмежите аудиторію, яка може за вами стежити).
За хештегами користувачам досить легко шукати вміст, який їх цікавить. При цьому, сторінка результатів пошуку розділена на три частини:
- Найпопулярніші публікації - фото та відео, що містять даний хештег та мають високий рівнень взаємодії (залучення).
- Найновіші публікації - додані нещодавно, відображаються у хронологічному порядку.
- Пов'язані хеш-теги, - публікації, що містять інші хештеги, які люди використовують для обговорення даної теми.
Наприклад, якщо ви плануєте позначати свою публікацію за допомогою #coffee, ви можете додати також тематичні хештеги такі, як #latte, #cappuccino, #icedcoffee або #coffeebreak, щоб збільшити охоплення повідомлення.
Використання хештегів - це просто!
Створюйте теги, використовуючи символи, цифри або смайлики. Ви можете додати до тридцяти хештегфів до публікації.
Пам'ятайте - ваш обліковий запис має бути загальнодоступним, щоб ваші публікації відображалися іншим користувачам при пошуку за хештегами.
Вибираємо хештеги для Instagram
Як обрати кращі хештеги для кожної публікації? Влаштуйте мозковий штурм, продумайте пов'язані ключові слова та слідкуйте за відповідними тенденціями. Насправді, найпростіше це робити у самому Instagram.
Почніть з вкладки "Пошук" (значок "Лупа" в нижньому меню). Там ви знайдете популярні публікації та дізнайтеся, які хештеги для них використовувалися.
Якщо ви вже придумали певний хештег, - можете скористатися сторінкою пошук, щоб знайти популярні пов'язані хештеги. Просто введіть хештег на панелі пошуку
та відфільтруйте результати за тегами, щоб дізнатися, скільки постів використовували хештег, а також інші пов'язані хеш-теги.
Спробуйте поєднати загальні та певні тематичні хештеги, щоб збільшити обсяг і релевантність публікації. Також створіть свій власний фірмовий хештег.
Багато підприємств використовують власні хештеги, для запуску нових продуктів, просування подій та заходів, збору контенту створеного іншими користувачами. Якщо ви хочете, щоб ваші підписники використували ваші унікальні хештеги - переконайтеся, що їх не будуть застосовувати з іншою метою ... та заохочуйте аудиторію користуватися ними!
Додавання хештегів до публікації
Як же правильно використовувати хештеги у своїх дописах?
Перш за все, не будьте спамерами. Хештеги у вашому тексті повинні бути природними. Більшість компаній використовує від 2 до 5 хештегів на одну публікацію. Тож, краще використовувати до чотирьох хештегів, щоб точніше відфільтрувати цільову аудиторію та убезпечити свій допис від складності читання.
Якщо ж ваші хештеги природно не вписуються у тіло допису - пропишіть їх у кінці, або, навіть, у першому коментарі під публікацією.
Хештеги будуть працювати у будь-якому випадку, де б ви їх не поставили.
5. Як створити стратегію маркетингу в Instagram
Багато компаный відчувають тиск конкуренції у кожній соціальній мережі. Вони, зазвичай, керуються модою та забувають про стратегію. Не допускайте цієї помилки!Оскільки Instagram дуже відрізняється від інших популярних соціальних сайтів, він вимагає чіткої маркетингової стратегії. Почніть прямо зараз розробляти свій власний унікальний стиль.
Визначте свою аудиторію в Instagram
Перш ніж почати просування, а особливо, виділяти бюджети на рекламу в Instagram, визначтеся з цільовою аудиторією. Якщо ви використовуєте маркетингові стратегії в інших наналах, адаптуйте їх під Instagram. Не забувайте враховувати такі фактори, як вік, місце розташування, стать, дохід, інтереси, мотивація та проблеми (біль) ваших потенцыйних клієнтів.Не знаєте, з чого почати?Проведіть моніторинг популярних подій, пов'язаних з вашим бізнесом, та хештегів, використовуваних користувачами для позначення цих заходів. Дізнайтеся, хто використовує ці хештеги та залучає до свого профілю вашу цільову аудиторію. Подивіться на профілі підписників свого конкурента. Instagram дозволяє легко визначити вашу аудиторію.
Проведіть оцінку конкуренції
Після того, як ви визначилися з цільовою аудиторією в Instagram, зробіть конкурентний аналіз, щоб дізнатися, як просуваються інші маркетологи у вашій галузі.
Якщо ви вже знаєте своїх головних конкурентів, почніть з перегляду їх профілів у Instagram. Якщо ні, - шукайте ключові слова, пов'язані з вашим бізнесом та промисловістю, щоб знайти подібні облікові записи.
Проведіть швидкий аудит відповідних облікових записів, щоб дізнатися, які саме публікації отримують найбільше залучення, які популярні хештеги вони використовують, як часто вони публікують та як швидко зростають. Ця інформація може стати для вас орієнтиром, оскільки ви починаєте просувати власний обліковий запис.
Під час аудиту вмісту ваших конкурентів зверніть увагу на будь-які можливості, які вони могли б пропустити. Саме додавання унікального вмісту допоможе вашому бізнесу виділитися серед інших.
Налаштуйте календар публікацій
У середньому, бренди розміщують близько шести зображень на тиждень в Instagram, що складає більше 300 постів на рік! Таку кількість публікацій буде важко відстежувати: що потрібно опублікувати, що вже розміщено.
Створення календаря публікацій допоможе вам заощадити час і керувати вашою стрічкою в Instagram. У своєму Календарі виділіть окремі типи повідомлень (тематики) у Instagram, продумайте текстові частини дописів та хештеги, які будете використовувати у повідомленнях.
Календар публікацій також є прекрасним місцем для запису будь-яких ключових подій, які необхідно виділити у вашій стрічці публікацій у Instagram, наприклад, запуск нових продуктів або спеціальних пропозицій. Календар дозволить стежити за можливостями публікування нового контенту та уникати повторів у режимі реального часу замість того, щоб кожного разу переглядати останні публікації.
Створіть стратегію контенту бренду
Випадковий або зовсім не пов'язаний вміст заплутує вашу аудиторію і може призвести до втрати підписників. Щоб запобігти цьому, підтримуйте послідовну естетику бренда в обліковому записі Instagram.
Продумайте зовнішній вигляд, підкресліть унікальність свого бренду. Згадайте які цінності вашого бренду? Як би ваші клієнти та співробітники описали ваш бренд? Ви сміливі, веселі, гострі або авантюристи?
Бренд Apartment Therapy пропагує яскравість, простоту та функціональність інтер'єрів, а їх сторінка відображає всі ці три риси. В ідеалі, вигляд стрічки допомагає вашому бренду стати впізнаваним, а це значить, що користувач, який побачит ваше фото у своїй стрічці повинен миттєво зрозуміти, що це ваша публікація без доданих логотипів чи написів.
Ще одним чудовим прикладом вдалої стилістики є сторінка Taco Bell. Їх подача фокусується на сміливому та швидкому стилі життя, тому сторінка містить відповідні фото для залучення представників покоління Y (покоління "некст", яке "живе" у мережах).
Після визначення загальної стилістики свого бренду простежте за відповідністю вмісту. Це стосується навіть кольорової палітри, яка використовується у ваших фото.
Стилістика бренду стосується не лише фото. Намагайтеся донести специфіку бренду і у описі компанії. Стилістика бренду повинна бути присутньою також у текстових дописах та відеоматеріалах, для того, щоб привабити більше потенційних прихильників.
Наприклад, канал Red Bull містить багато "заряджених" зображень і відео, які доповнюють опис бренду.
Перетворюємо підписників Instagram у клієнтів компанії
Після формування певної бази підписників, ви маєте почати конвертувати їх клієнтів, які куплять ваш товар чи послугу. Ось перелік деяких стратегій, що дозволяють досягти бажаного ефекту:- Акції. Спеціальні пропозиції, знижки, два товари за ціною одного тощо - це чудовий спосіб провести перші продажі своїй аудиторії в Instagram. Головне, обов'язково вказати, що саме потрібно зробити вашим підписникам, щоб отримати акційну пропозицію. Обмежте пропозицію в часі - вкажіть строк дії акції, щоб створити додатковий ажіотаж.
- Конкурси. Чи є кращий спосіб зробити когось своїм клієнтом, ніж дати можливість спробувати свій продукт? Влаштовуйте конкурси, які вимагають стежити за вашим обліковим записом або публікувати дописи з вашим унікальним хештегом тощо.
- Благодійність. 81% покоління Y очікує, що компанії мають дбати про громадськість та займатися благодійністю. Спільні інтереси можуть також допомогти у перетворенні підписників на клієнтів. Наприклад, GAP співпрацює з Глобальним Фондом боротьби зі СНІДом в Африці. З 2006 року вона допомогла зібрати більше 130 мільйонів доларів.
- Тизери ("Дражнилки"). Instagram - чудова платформа, щоб показати потенцційним клієнтам продукт ще до його виходу на ринок. Заспамлювати свій канал погано, кілька фото чи відео нового продукту, можуть створити додатковий попит.
- Прямі трансляції. Ви можете використовувати Instagram Live для того, щоб демонструвати нові продукти або послуги, а потім у описі компанії розміщувати посилання на сторінку даного товару.
6. Як отримати більше підписників на Instagram
Незалежно від того, ваша бізнес сторінка має тисячі підписників чи ви лише починаєте просування у Instagram, збільшення кількості підписників вимагає багато часу та зусиль. Ви можете спокуситися на легкий вихід із ситуації - "накрутити" підписників… Але подумайте, чи дасть це вам реальних клієнтів? "Накручені боти" не будуть взаємодіяти з вашими публікаціями (лайки та коментарі), а саме це потрібно для кращого відображення ваших публікацій.Тому, замість викорристання беззмістовних методів зосередьтеся на тому, щоб іти правильним шляхом.
Для початку переконайтеся, що ваше ім’я користувача розпізнано та доступне у пошуку. Якщо люди не можуть знайти вас - не зможуть і підписатися!
Заповніть свою біографію - опис профілю. Саме його бачить потенційний підписник, перш ніж прийняти рішення стежити за вами, тому, обов'язково, вкажіть хто ви є і що ви робите.
Після оптимізації вашого профілю розпочніть публікувати контент. Перед тим, як почати залучати людей, заповніть сторінку десятком якісних публікацій. Якщо користувачі відвідають ваш порожній профіль - вони, ймовірно, не будуть стежити за вами.
Потім розпочніть відстежувати облікові записи користувачів та компаній, які вас цікавлять, і пов'язані з вашим бізнесом. Подумайте про Instagram як про спільноту та шукайте інші підприємства у вашому регіоні або користувачів, які можуть насолоджуватися вашим продуктом або послугою. Коли ви будете стежити за певними обліковими записами, Instagram запропонує й інші, які теж можуть бути вам цікавими.
Заохочуйте інших ділитися вашим вмістом. Запрошуйте представників інших брендів ділитися вашим обліковим записом або співпрацюйте зі схожими сторінками.
Нарешті, переконайтеся, що рекламуєте свій Instagram на інших каналах. Додайте на свій веб-сайт кнопку Instagram та поділіться своїм аккаунтом на інших соціальних платформах. Іноді найшвидший спосіб отримати більше підписників - просто попросити їх про це!
7. Сім лайфхаків з Instagram
1. Публікуйте вміст у Instagram у прайм-таймКористувачі Instagram активні в будь-який час доби. При цьому, є кілька часових відрізків, оптимальних для розміщення в Instagram. Найкращий час для максимального залучення підписників з понеділка по четвер, в будь-який час, окрім відрізка з 15:00 до 16:00. Це час, коли з вашим контентом має взаємодіяти цільова аудиторія. Адже, у неробочий час по буднях та на вихідних, більшість користувачів, як правило, публікує свій контент!
2. Зв'яжіть Instagram зі сторінкою Facebook
Єдине, що робить Instagram унікальним, це те, що ви можете поділитися своїм вмістом безперешкодно в інших соціальних мережах.
Ми не рекомендуємо автоматично перепубліковувати весь вміст у інші соціальні платформи, такі як Twitter і Facebook (адже те, що працює на Instagram, не завжди дає однакові результати на інших каналах). Важливо адаптовувати вміст до кожної платформи.
Однак, прив'язка Instagram до інших соціальних облікових записів, таких як Facebook, збільшує кількість переглядів ваших повідомлень. Пам'ятайте, що ваша сторінка Facebook буде пов'язана з вашим Instagram, якщо ви налаштуєте бізнес-профіль Instagram.
Якщо ви вирішили це зробити, перейдіть до налаштувань у Instagram та натисніть посилання "Пов'язані облікові записи" в розділі "Обліковий запис". Увійдіть до Facebook і виберіть бізнес-сторінку Facebook, на яку ви хочете зв'язатись. Потім у меню логотип Facebook має стати синім, що вказує увімкнений спільний доступ.
3. Перегляд повідомлень, які вам сподобалися
Ви можете побачити всі повідомлення, які вам сподобалися в меню налаштувань Instagram. Перейдіть до розділу "Обліковий запис", там є пункт "Вподобані дописи".
Щоб максимізувати продуктивність, Instagram дозволяє змінювати порядок фільтрів, щоб спочатку розташувати ті, які ви використовуєте найчастіше.
Щоб змінити порядок або приховати фільтри, відкрийте редактор Instagram (він активується при завантаженні фото). Прокрутіть вправо і клацніть значок Керувати (Manage gear). Тримайте три сірі лінії, щоб змінити порядок фільтрів, або зніміть прапорець, щоб приховати його.
Коли ви пишете допис до публікації Instagram, клавіатура видаляє кнопку вводу "Enter".
На IOS рішення просте: перейдіть до цифрової частини клавіатури натиснуфши на кнопку «123».
Власникам Android смартфонів доведеться "заморочитися". Для публікації тексту з абзацами, списками тощо, скористайтеся іншим додатком типу класичних "Нотаток". Просто скопіюйте набраний там текст та додайте у підпис Instagram.
Пам'ятайте, що Instagram показує лише перші три рядки у заголовку, тому використовуйте клавішу абзаци економно.
6. Прибрати відмітку з фото, на яких вас було позначено
Якщо хтось позначає вас у публікації, вона буде доступна і вашим підписникам. Щоб приховати такі повідомлення, натисніть на своє ім'я на фото і, у вспливаючому вікні, вимкніть "Показувати у вашому профілі". Виберіть публікації, які потрібно видалити, і знову натисніть "Приховати фотографії".
Даний крок видалить публікацію, але прибере її з вашого профілю
7. Зберігайте фото та збирайте колекції
У Instagram дуже багато вмісту. Можливо, ви бачили цікавий вміст конкурентів, або, можливо, знайшли створений іншим користувачем допис, який можна "адаптувати" для вашої сторінки. Instagram допомагає вам завдяки опції "Збережений контент".Від своїх аккаунтів ви можете писати власні публікації, "лайкати" та коментувати дописи інших. Ви також можете зберігати цікаві, для вас, публікації, використовуючи піктограму стрічки у правому куті. Коли ви торкаєтеся його, ви побачите спливаюче слово "Зберегти до колекції" у нижній частині публікації.
У розділі "Усі" відображається весь збережений вміст в хронологічному порядку. У розділі "Колекції" цей вміст буде організовано в колекції.
8. Оцінка успішності: Instagram Analytics
У Instagram, поки що, немає вбудованої, глибокої аналітичної платформи, як Google Analytics для сайтів чи аналітика Facebook.Коли ви переходите з особистого на обліковий запис компанії, - отримуєте доступ до деяких обмежених аналітичних даних, таких як зростання підписників, показів, охоплення та взаємодії. Отримуйте доступ до них, натиснувши на три горизонтальні лінії у верхньому правому куті та перейшовши у розділ "Статистика".
Ви також можете відстежувати статистику Instagram в рекламних кампаніях через Менеджер оголошень у Facebook. Хоча ці показники корисні, вони обмежені окремими публікаціями та кампаніями.
Доступ до більш глибоких показників Instagram дають програми сторонніх розробників. Наприклад Iconosquare та Simply Measured дозволяють відстежувати додаткові показники, такі як підписники та час взаємодії з публікаціями, оптимальний час публікування на основі попередніх дописів та ефективності у порівнянні з обраними конкурентами. Хоча обидві платформи платні ви можете почати з безкоштовної пробної версії, щоб подивитися яка краще вам підходять.
Індивідуальні показники, які ви відстежуєте в Instagram, змінюватимуться залежно від ваших цілей, але ви завжди повинні стежити за взаємодіями (вподобання та коментарі) і за кількістю підписників. Якщо ви публікуєте цінний вміст, ваш обліковий запис буде постійно зростати.
Незалежно від того, чи є у вас бюджет на платні аналітичні програми, важливо відстежувати ці основні показники, щоб розуміти, що ваш обліковий запис зростає та працює добре.
9. Початок роботи з рекламою Instagram
Реклама в Instagram пропонує для бізнес аккаунтів унікальну можливість взаємодіяти зі своєю аудиторією. Оскільки оголошення Instagram відображаються у основній стрічці, як і будь-яка інша публікація. Проплачені публікації не є такими очевидними та назойливими, як типові рекламні оголошення. Вони стимулюють користувачів - потенційних підписників - дізнатися більше про ваш бізнес або продукт.Як створити оголошення в Instagram
Якщо ви коли-небудь створювали оголошення у Facebook, тоді у нас гарна новина для вас. Налаштування реклами у Instagram здійснюється через платформу Facebook.
Щоб створити своє оголошення виберіть потрібну публікацію в Instagram, або створіть нову в Менеджері оголошень Facebook. Якщо раніше ви не розміщували обголошень через Facebook - доведеться спочатку налаштувати обліковий запис. Вам також потрібно пов'язати свою сторінку Instagram зі сторінкою Facebook. Для цього, під своїм аккаунтом, зайдіть у налаштування Ads Manager.
В лівій частині сторінки оберіть Аккаунти Instagram. Додайте дані облікового запису та натисніть кнопку Далі.
Оберіть створений раніше або створіть новий рекламний аккаунт (для цього перейдіть до пункту меню "Проекти" та натисніть "+ додати").
Назвіть свою рекламну кампанію та оберіть ціль.
Хоча Facebook пропонує безліч різних варіантів, лише деякі з них включають рекламу Instagram як опцію. Оберіть одну з наступних цілей для показу реклами.
Після вибору мети система запропонує вам дати назву рекламній кампанії. Дана назва не відображаеється у рекламному оголошенні, а доступна лише вам для більш зручного користування рекламним кабінетом Facebook Ads.
Якщо як мету ви оберете "Трафік", вам буде запропоновано обрати сторінку, на яку будуть переходити користувачі з реклами. Це може бути як сторінка у Facebook, так і профіль у Instagram дозволяє вибрати веб-сайт або мобільний додаток.
Далі націлюйте оголошення на демографічні та психографічні фактори, такі як вік, стать, місцезнаходження, мова, робота, фінансовий стан, поведінку та зв'язки. Ви можете зберігати налаштовані аудиторії користувачів та, пізніше використовувати їх у інших кампаніях.
У розділі "Розташування" виберіть "Редагувати місця показу" та додайте показ у Instagram. Не забувайте про цей крок! Інакше ваше оголошення буде відображатися лише на Facebook. Якщо ви бажаєте запускати оголошення лише на Instagram, переконайтеся, що не вибрано жодного іншого місця розташування.
Після вибору рекламних платформ, вам буде запропоновано встановити бюджет та обрати тривалість рекламної кампанії. Ви можете вказати або денний обсяг витрат або загал бюджет на весь визначений період показу кампанії.
У меню Додаткові параметри можна знайти більше параметрів налаштування бюджету та планування, що дозволяє планувати показ обголошення у визначені години дня або застосувати швидке охоплення аудиторії, використовуючи "Прискорений" показ. Швидкий показ оголошення може бути корисним, якщо вам потрібно зробити анонс заходу, який буде проходити невдовзі, прямої трансляції у самій соцмережі або на YouTube.
Далі налаштуйте вміст оголошення. Можна і просто просувати публікації, але такий метод, зазвичай, має досить низьку еффективність. Тому, на перших порах варто пропрацьовувати саме рекламні оголошення.
Щоб максимізувати показ оголошень слідкуйте за правильними розмірами зображень та відео.
Намагайтеся мінімізувати тексти на зображеннях для реклами, адже Facebook не надто шанує подібну графіку в рекламі.
Після того, як рекламне оголошення буде сформоване - опублікуйте його та чекайте на запуск.
Іноді, в процесі перевірки, система виявляє неточності, помилки або певні порушення.
В такому випадку уважно ознайомтеся з причиною, яку вказує система, та виправте помилку.
Якщо відповіді у довідковому центрі ви не знайдете - спробуйте погуглити питання, або звертайтеся до наших консультантів.
Які бюджети варто вкладати у рекламу в Instagram?
Обсяшг інвестицій в рекламу в Instagram, як і у інших каналах, потрібно пов'язаувати з метою кампанії.Якщо ви намагаєтеся привабити більше потенційних клієнтів, розгляньте показник цінності середньостатистичного клієнта за певний період. Наприклад, якщо в середньому один клієнт приносить вам $300 на місяць, то ви можете витратити $50-100 на кампанію. Це лише довільні цифри, але ми певні, що ви зрозуміли суть.
Оптимальні бюджети залежать і від вашого сегменту, і від особливостей вашого бізесу, і самого Продукту. Так само, на вартість реклами впливає і її ціль. Реклама, яка має на меті збільшити трафік на сторінку в соцмережі не може коштувати дорожче за рекламу, яка призначена привести цільового клієнта на сайт.
Незалежно від вашої мети, важливо контролювати та оптимізувати ваші оголошення в Instagram, щоб максимально ефективно використовувати свій бюджет.
Висновки
Зі своїми 800 мільйонами активних користувачів щомісяця, наразі Instagram є недосяжним для інших соціальних мереж. Те, що починалось як додаток для обміну фотографіями, стало захоплюючою соціальною веб-платформою для комунікації. Це дозволяє користувачам запам'ятати та звикнути з фірмовим стилем бренду чи компанії.Користувачі Instagram цінують високоякісний контент. Створюйте візуальні ефекти, які надають вашій аудиторії цікаву інформацію або демонструють ваш бренд новим, унікальним способом. Оптимізуйте вміст, додаючи цікаві коментарі, які стимулюють взаємодію.
Створення та підтримка платформи, яка фіксує візуальну ідентичність вашого бренду, може здатися складним процесом, але Instagram робить його цікавим і легким. Озброївшись даною інструкцією відправляйтеся у мережу та отримуйте максимум клієнтів завдяки використанню правильної маркетингової стратегії у Instagram.
Першоджерело: HubSpot
Переклад та адаптація: Олександр Смажук, KBV consulting
Коментарі
Дописати коментар