3 кроки до створення більш точних звітів Google Analytics
Ви вже створили сторінку свого бізнесу і Google (навіть додали віртуальний тур закладу ), сторінки у соціальних мережах та почали займатися іншими ресурсами. Саме час зайнятися аналізом поведінки відвідувачі та джерел їх надходження. Для цього вам треба скористатися системою Google Analytics. Вона надає неймовірно багато корисної інформацію для оцінки роботи не лише свого сайту, але і усіх джерел трафіку на нього. На жаль, вихідні дані системи не завжди точні. А пов'язано це з використанням лише базових налаштувань без їх уточнення. Зазвичай, власники бізнесу не надто глибоко занурюються у Google Analytics, доки не помітять стрімкого падіння трафіку... Іноді ця "втрата" відбувається без реального зниження потоку відвідувачів. Як це можливо? Швидше за все, в компанії нарешті з'явився справжній аналітик... Тепер фільтри налаштовано так, що співробітників компанії, які щодня працюють з корпоративним сайтом перестали враховувати. Отже, раніше аналіз трафі...