Дослідження: Як споживачі переглядають результати пошуку у Google
За останні кілька років, з появою нових інструментів, таких як бізнес сторінки (Google My Business) та бізнес фото (Google Business View), алгоритм перегляду користувачами результатів пошуку Google значно змінився. Вивченням цієї теми зайнялися спеціалісти з нового сервісу пошуку та бронювання готелів Travel Tripper (від. редакції: схоже новий конкурент добре відомого сервісу Booking) . Дослідження проводилося на основі приладдя, що відстежує рухи та реакції очей. До експерименту було відібрано 100 респондентів. У пошуку Google їм демонструвалися результати видачі за назвами трьох готелів: Capitol Hill Hotel, Park Lane Hotel, і The New Yorker Hotel. Респонденти переглядали результати за кожним запитом протягом 15 секунд. Усі рухи та реакції очей респондентів, при цьому, фіксувалися. Раніше, у подібних дослідженнях більшість споживачів переглядали сторінку за F-шаблоном. Тобто, починали перегляд з платних оголошень вгорі, а потім рухалися вниз до органічних результатів видачі, ли...