Топ-6 функцій Google My Business для маркетологів
Від того, як активно ви заповнюєте сторінку свого бізнесу, залежить позиція її відображення у локальному пошуку. Тобто, постійна робота зі сторінкою дозволяє вашим потенційним клієнтам простіше знаходити вас, приймати рішення щодо придбання ваших товарів чи послуг. Сервіс також надає можливість підтримувати постійний зв'язок клієнтів з вашою компанією. Нагадаємо, що безкоштовний сервіс Google My Business був запущений ще у 2014 році. З кожним роком він надає місцевим компаніям все більше можливостей для просування. Напевно, ви, як і більшість закладів, активно ведете сторінки у соціальних мережах, регулярно оновлюєте вміст веб-сайту... Але ваш профіль Google Мій бізнес також потребує вашої уваги! Якщо ви досі не створили або ще не оптимізували свій профіль Google Мій Бізнес, можливо, саме час зробити це. Google постійно проводить тестування та впроваджує нові функції. Навіть за останній рік місцеві компанії отримали ряд корисних інструментів для оптимізації своєї присутно...