Ришітка (хэштег): модний та дієвий інструмент маркетолога у соціальних мережах

Навіщо потрібні хештеги, чи справді вони допомагають користувачам відшукувати потрібну інформацію? Давайте спробуємо розібратись...

Стрічки соціальних мереж наповнюються різноманітним контентом досить швидко. Зміна тематики постів та їх кількість має хаотичний характер. Пошук за хештегом в соціальних мережах справді надає відповідний контент, при чому, з різних стрічок.
Отже, використання ришітки під час пошуку у соцмережах дозволяє швидко відфільтрувати потрібний контент.

З іншого боку, для Інтернет-маркетолога, ришітка — символ, за допомогою якого потрібна інформація потрапить до цільової аудиторії. Тож давайте дізнаємось яким чином хештеги працюють в різних соціальних мережах.

Ришітки в Google+

Жорсткі правила формування хештегов в Google+ відсутні. Забороняється використання пробілів, хоча, на практиці будь-які символи, крім букв, цифр і нижнього підкреслення виносяться за межі мітки. Тобто, клікабельним буде не весь хештег.

У Google+ не можливо зробити хештеги лише з цифр (наприклад, #2017).

Пости в цій соціальній мережі часто отримують мітки автоматично. Результати пошукової видачі формуються з помічених відповідним тегом постів.
При цьому, система сама підкаже вам близькі за змістом популярні мітки. Обмеження по довжині і кількості хештегов відсутні.

Пошук за тегом #360photo в Google+
Поради: Хештеги підвищують видимість постів для користувачів, які навіть не входять у ваші кола. Таким чином, ви можете значно збільшити охоплення аудиторії та наростити базу підписників.
У Google+ добре працюють описові мітки такі, як #продвижениесайта, #советыавтомобилистам.
Через низьку популярнысть, тут погано працюють теги, пов'язані з мысцями, подіями чи товарами.
Використання аналітичного сервісу Cyfe ви можете здійснювати пошук хештегов архівами Google+.

Ришітки у Facebook

Facebook підтримує хештеги, що містять з літери, цифри та нижнє підкреслювання ("_"). Інші символи виносяться за межі мітки.

Якщо користувач клацне на певний хештег або введете його в пошуковий рядок, то у результатах пошуку відобразяться пости з відповідною позначкою.
При цьому, стрічка результатів буде розділена на блоки. Спершу ви побачите сторінки, назви яких відповідають заданому хештегу, нижче ви зможете переглянути пости друзів з такими тегами, а вже потім доберетесь до загальнодоступних постів.

Пошук за тегом #360photo в Facebook
Поради: Насправді, при пошуку за тегами, Facebook видає забагато результатів. Тому, пошук за хештегом тут не є надто популярним.
Якщо ви все ж вирішили Для того, щоб ваші пости не виглядали як відвертий спам, використовуйте не більше трьох міток до кожен допис.

Ришітки у Twitter

Twitter не дозволяє використовувати після ришітки спеціальні символи: "+","$","%","^","&","*" та інші.
Тут до хештега можна включати лише літери, цифри та нижнє підкреслювання ("_").
Хоча сервіс не обмежує кількість і довжину хештегів, загальна довжина повідомлення не повинна перевищувати 140 символів.

Пошук інформіції за хештегами у Twitter можливі за популярністю чи за датою додавання.

Пошук за тегом #360photo в Twitter
Поради: Хештеги насправді підвищують видимість повідомлень у Twitter.
До найбільш популярних тут входять хештеги, пов'язані із заходами. Доцільним також є використання групових чатів та участь у дискусіях.

Використоуючи сервіс Hashtagify ви можете шукати популярні хештеги, а також визначати близькі за змістом хештеги.

Ришітки в Instagram

Аналогічно до Twitter використання спеціальних символів заборонено. Кількість хештегів на дин допис (одне фото) обмежується - можна додати не більше 30-и. Додати їх до фото можна навіть після публікації - просто пропишіть їх у коментарі.

Щоб збільшити видимість публікації використовуйте актуальні та популярні теги. Так можна швидко збільшити кількість підписників.

Пошук за тегом #360photo в Instagram
Поради: Використовуйте хештеги в Instagram для диверсифікації контенту та різних активноситей. Наприклад, можна щодня фотографувати страви, які їсте, та позначати їх тегом #розкажу_всім_що_я_їм.
Подібдна тактика збільшує кількість переглядів тематичних постів.

Серед найбільш популярних тегів - мітки, пов'язані з геолокацією (місцеположенням). Наприклад: #kyiv, #kiev, #kreshcatyk, #podol, #lovelyunclerestaurant, #viadelcorso88 тощо.

Знайти найпопулярніші мітки Instagram можна у сервісі Websta.

Ришітки в Pinterest

У соціальній мережі Pinterest також відсутні обмеження щодо кількості хештегів у публікаціях та їх довжини.
При цьому, публікувати хештеги дозволяється лише в описі посту.
У мітках допускається використання літер, цифри і нижнього підкреслення.
Пошук за тегом #360photo в Pinterest
Поради: Мережа Pinterest суттєво обмежує використання хештегів. При пошуку за тегами, система пропонує порв'язані публікації, що включають різні форми слів.
Отже, використання хештегів у даній мережі є практично беззмістовним.

Підсумки:
Використання ришіток для популяризації своїх окремих постів, сторінок та просування бізнесу дає позитивні результати майже в усіх соцмережах. При цьому, кожна соціальна мережа, має певні особливості.

Для пошуку контенту мітки активно застосовують самі користувачі Instagram та Twitter.
Twitter обмежує довжину і кількість хештегів, адже там діють обмеження до загальної довжини повідомлення.
Instagram дозволяє використовувати не більше 30 тегів до одного фото.

В інших соціальних мережах обмеження з використання міток відсутні. При цьому, тут користувачі активно не користуються хештегами для пошуку контенту. Отже хештеги, найчастіше, виказують комерційний зміст повідомлення.

Перекладено та адаптовано з посту moz.com

#хештегивсоцсетях #продвижениесайтов #продвижениевсоцсетях #kievbusinessview #VirtualTour #MarketingMaterial #photography

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Google выкатил апдейт My Business - теперь редактировать страницу можно прямо в Картах и Поиске

Швидкий старт бізнесу в мережі з bitrix24

Зміни в службі Google Мій бізнес через коронавірус