Розміщуйте пости та заходи прямо на бізнес сторінках Google
Досі ви могли розмістити публікації про останні новини свого закладу та заплановані заходи лише на власному сайті чи сторінках соціальних мереж.
Минулого тижня Google додала можливість створення публікацій до бізнес-сторінок місцевих компаній.
Отже, тепер про останні новини вашої компанії клієнти переглядатимуть прямо у пошуку Google.
Використовуючи публікації на сторінках Google My Business ви можете дописувати текстові повідомлення, доповнені звичайними чи анімованими (gif) зображеннями та відеороликами. Таким чином ви не лише сповіщуєте користувачам Інтернет актуальну інформацію про ваш заклад, а також посилюєте рейтинг власної бізнес сторінки та залучаєте додатковий трафік на власний сайт.
Публікуйте різноманітні дописи про свої події, продукти та послуги (наприклад, фото смачного еклеру, зробленого вашим кондитером сьогодні вранці), яків потенційні клієнти бачитимути у результатах пошуку (Google Search) та на картах (Google Maps).
З одного боку, використання публікацій на бізнес сторінках Google дозволяє сповістити більшу кількість потенційних клієнтів про ваші щоденні послуги, поточні рекламні акції, спеціальні заходи та нові товари. З іншого боку, не менш важливою є можливість пов'язувати ці публікації з власними сайтами (перелінкування - використання прямих посилань на відповідні сторінки сайту).
Пости на бізнес сторінках дозволять отримати в Google більше підписників, а отже і потенційних клієнтів.
Розміщувати публікації ви можете прямо зі свого бізнес аккаунту як на стаціонарних ПК, так і на мобільних пристроях з операційними системами Android та iOS.
Поява публікацій на сторінках місцевих компаній скидається на чергову спробу відродження Google+ та створення конкуренції іншим соціальним мережам. При цьому, компанія Google дає можливість дрібним компаніям доносити актуальну інформацію своїм клієнтам, не витрачаючи час на ведення багатьох аккаунтів у різних мережах.
Цікаво, що Google вперше застосував функцію публікацій на бізнес сторінках під час останніх виборів у США.
Пізніше її відкрили для більшої кількості користувачів.
#kievbusinessview #smm #продвижениесайта #самостоятельноепродвижениесайта #просуваннясайту #бізнессторінкигугл #бизнесстраницыгугл #продвижениевгугл #интернетмаркетинг #просуваннявугугл #googlemybusiness #googleplus #googleposts #гуглпубликации #публікаціївгугл #3dtours #3dpanoramas
Минулого тижня Google додала можливість створення публікацій до бізнес-сторінок місцевих компаній.
Отже, тепер про останні новини вашої компанії клієнти переглядатимуть прямо у пошуку Google.
Використовуючи публікації на сторінках Google My Business ви можете дописувати текстові повідомлення, доповнені звичайними чи анімованими (gif) зображеннями та відеороликами. Таким чином ви не лише сповіщуєте користувачам Інтернет актуальну інформацію про ваш заклад, а також посилюєте рейтинг власної бізнес сторінки та залучаєте додатковий трафік на власний сайт.
Публікуйте різноманітні дописи про свої події, продукти та послуги (наприклад, фото смачного еклеру, зробленого вашим кондитером сьогодні вранці), яків потенційні клієнти бачитимути у результатах пошуку (Google Search) та на картах (Google Maps).
З одного боку, використання публікацій на бізнес сторінках Google дозволяє сповістити більшу кількість потенційних клієнтів про ваші щоденні послуги, поточні рекламні акції, спеціальні заходи та нові товари. З іншого боку, не менш важливою є можливість пов'язувати ці публікації з власними сайтами (перелінкування - використання прямих посилань на відповідні сторінки сайту).
Пости на бізнес сторінках дозволять отримати в Google більше підписників, а отже і потенційних клієнтів.
Розміщувати публікації ви можете прямо зі свого бізнес аккаунту як на стаціонарних ПК, так і на мобільних пристроях з операційними системами Android та iOS.
Поява публікацій на сторінках місцевих компаній скидається на чергову спробу відродження Google+ та створення конкуренції іншим соціальним мережам. При цьому, компанія Google дає можливість дрібним компаніям доносити актуальну інформацію своїм клієнтам, не витрачаючи час на ведення багатьох аккаунтів у різних мережах.
Цікаво, що Google вперше застосував функцію публікацій на бізнес сторінках під час останніх виборів у США.
Пізніше її відкрили для більшої кількості користувачів.
#kievbusinessview #smm #продвижениесайта #самостоятельноепродвижениесайта #просуваннясайту #бізнессторінкигугл #бизнесстраницыгугл #продвижениевгугл #интернетмаркетинг #просуваннявугугл #googlemybusiness #googleplus #googleposts #гуглпубликации #публікаціївгугл #3dtours #3dpanoramas
Коментарі
Дописати коментар