Ришітка (хэштег): модний та дієвий інструмент маркетолога у соціальних мережах
Навіщо потрібні хештеги, ч и справді вони допомагають користувачам відшукувати потрібну інформацію? Давайте спробуємо розібратись... Стрічки соціальних мереж наповнюються різноманітним контентом досить швидко. Зміна тематики постів та їх кількість має хаотичний характер. Пошук за хештегом в соціальних мережах справді надає відповідний контент, при чому, з різних стрічок. Отже, використання ришітки під час пошуку у соцмережах дозволяє швидко відфільтрувати потрібний контент. З іншого боку, для Інтернет-маркетолога, ришітка — символ, за допомогою якого потрібна інформація потрапить до цільової аудиторії. Тож давайте дізнаємось яким чином хештеги працюють в різних соціальних мережах. Ришітки в Google+ Жорсткі правила формування хештегов в Google+ відсутні. Забороняється використання пробілів, хоча, на практиці будь-які символи, крім букв, цифр і нижнього підкреслення виносяться за межі мітки. Тобто, клікабельним буде не весь хештег. У Google+ не можливо зробити хештеги л...