Писати чи не писати або роздуми про контент

Користувачі Інтернету щоденно витрачають щонайменше 3 години часу у пошуках певної інформації (контенту).
Сучасний користувач щоденно проводить у мережі більше 3 годин
Саме він визначає характер взаємодії з конкретним ресурсом: відвідувач піде на інший сайт, залишиться для детального вивчення, повернеться ще раз, зробить замовлення. Тобто, від якості контенту залежить популярність, а відповідно і прибутки ресурсу та бізнесу, якому він належить.

Що таке комерційний контент та з чим його їсти?

Інформація, тобто контент, може бути текстовою, графічною та відео. Найважливішим критерієм комерційного контенту є його унікальність, яку визначає пошукова система. Але пошуковики не розуміють сторінок без текстів... Тобто, вони їх бачать, але змісту відео чи фото не розуміють. Сам собою відео чи графічний матеріал не співставить вашу сторінку із запитом потенційного клієнта у пошуковику. Якість тексту важлива завжди: у статті та пості, у назві та описі відео або графічного файлу, який ви викладаєте на сайті чи сторінці соцмережі.

Основною задачею при створенні комерційного контенту є приваблення уваги цільової аудиторії - дбайте про те, щоб ваші статті були цікавими, унікальними. Зацікавте свою аудиторію своїми досвідом, навичками, індивідуальністю тощо.

Хто має писати для ваших ресурсів?

Зазавичай, для написання контенту наймають сторонніх спеціалістів. Вони "аналізують цільову аудиторію", "розробляють контент-плани", пишуть тексти, замовляють професійні фотосесії... знаходять ряд методів та засобів для виправдання роздутих маркетингових бюджетів.
Для деяких видів бізнесу, особливо масштабних мережевих закладів, цей варіант припустимий.

Тому, якщо вам теж подобається переглядати масштабні "вилизані" синтетичні статті з першокласними "правильними" фото на своєму сайті - замовляйте чергового пофесійного контентника, а може й кількох.
Такі матеріали ви спокійно можете видавати у глянці, а далі підшивати до гарної червоної теки, яку покладете на видному місці у власному кабінеті... Нехай пилом припадає!


ДОСИТЬ! СХАМЕНІТЬСЯ! Такого контенту купа! Він ллється, всупереч бажанню споживача, з усіх інформаційних каналів. І все це рекламне сміття одноманітне й нудне. А ваш заклад унікальний, тож і ваш контент має бути унікальним. І зовсім не обов'язково строчити статті на мільйон символів та щораз влаштовувати професійні фотосесії.

Тому, якщо ви власник ресторану, салону краси чи крамниці з унікальними товарами та послугами - приділіть контенту власних ресурсів особливу увагу: пишіть особисто та залучайте своїх співробітників. Замість розміщення постів чітко визначеного характеру у заздалегідь визначений час (контент-план бла-бла-бла...) розміщуйте пости від душі.

Саме тоді, коли на ваших Інтернет-сторінках з'явиться душа вашого закладу, - клієнт відгукнеться. Ваша аудиторія буде заходити на ваші сторінки у пошуках оновлень та повертатиметься до них знову і знову. А головне, буде взаємодіяти з вашими матеріалами, - коментувати та поширювати серед своїх підписників.

Популярність контенту вимірюється ступенем взаємодії з ним користувачів (перш за все коментарі та репости)

Де брати унікальний контент з мінімальними вкладеннями і максимальною віддачею?

Де брати контент?
Найкраще тексти для своїх ресурсів писати самостійно. Насправді, приводів для написання посту чи статті купа:

  1. До вашого закладу постійно заходять відвідувачі - вони запитують вас та ваших підлеглих про що?
    Дайте відповіді на поширені питання у мережі.
  2. У процесі роботи завжди виникають якість комічні, та не дуже, ситуації...
    Опишіть казуси в усіх фарбах, додайте живі фото з телефону.
  3. Ви знайшли цікаву профільну статтю, та маєте свою думку щодо матеріалу.
    Поділіться власним баченням теми зі своєю аудиторією.
  4. Ви тривалий час ламаєте голову над певною задачею чи проблемою.
    Зверніться до своїх клієнтів, напишіть пост про ваш "біль" - нехай вони висловлять свою думку.

Таким чином ви постійно матимете якісний унікальний контент та точно уникнете затрат грошових коштів на його створення.

Знаю, що зараз ви (чи той, хто читав статтю перед вами) подумали про те, що хист до написання контенту є не у кожного. Розумію, сумнівів у власних силах більш ніж достатньо майже у кожного. Саме тому, справжнього успіху добиваються одиниці. Але я певен, що саме ви входите до переліку цих впевнених у собі та впертих успішних людей.

Підсумки

Отже, якщо ви хочете розвивати бізнес та отримувати прибутки - спочатку, по можливості, розмістіть інформацію про свій заклад на усіх ресурсах, якими цікавиться ваша цільова аудиторія.
Для того, щоб виділитися серед конкурентів та просуватися вам потрібен якісний контент. Тож наповніть кожну сторінку унікальними текстами, що приваблять саме вашу цільову аудиторію. Краще за все таку інформацію писати самостійно. Справа у тому, що жоден контент-маркетолог не передасть справжньої атмосфери вашого закладу. Адже він не спілкується щодня з вашими клієнтами, не відчуває самого закладу, не бачить на власні очі купу дрібниць, які можуть стати джерелом наступного посту чи статті.

Окрім написання власних постів, варто відстежувати у мережі тематичні сторінки, знаходити цікаві для ваших споживачів статті та  викладати їх зміст своїми словами, доповнивши власним досвідом, оцінками, думками тощо.
Порада: Для пошуку контенту можете використовувати Google Alerts (https://www.google.com.ua/alerts) - служба, що сповіщає вас елетронним листом про появу в індексі матеріалів із запитами, які вас цікавлять.

Злизувати, перепрошую запозичувати, тексти з інших ресурсів не раджу. Такий КОНТЕНТ НЕ УНІКАЛЬНИЙ. А тому, рано чи пізно потрапите під санкції пошукових систем.

Потрібна додаткова допомога - замовляйте консультацію наших спеціалістів.

P.S. ЯКЩО ВИ УСПІШНА ЛЮДИНА, прямо зараз зробіть дві речі:
  1. Припиніть сумніватися у собі і своїх підлеглих - ви можете створювати цікавий для своїх клієнтів контент без залучення "чужинців".
  2. Почніть писати пости самостійно. Для цього перечитайте наші поради:
    Фрірайтинг - новомодна течія чи реальний спосіб почати створювати свій контент?
    5 порад як зробити фото ваших страв кращими
_________________________________
З повагою, Олександр Смажук
керуючий партнер Kiev Business View

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Google выкатил апдейт My Business - теперь редактировать страницу можно прямо в Картах и Поиске

Швидкий старт бізнесу в мережі з bitrix24

Зміни в службі Google Мій бізнес через коронавірус