Публікації

Фотошкола від Kiev Business View

Зображення
Переглядаючи журнали, Інтернет-сайти та різноманітні каталоги, що привертає нашу увагу спершу? Звичайно ж якісні красиві фото. Розвиток технологій подарував нам безліч доступних фотокамер. Тож, практично кожен з нас тепер фотограф. Напевно і ви хотіли б зробити знімок, яким захоплювалися б мільйони людей. А якщо таких фото буде 100 чи 1000... Тоді вже ваше звичайне захоплення може стати справжнім джерелом доходу! Та для цього потрібно навчитися професійно фотографувати. Але з чого почати? Можна придбати найдорожчий та найсучасніший фотоапарат, перечитати інструкцію та почати самостійно фотографувати... За кілька місяців у вас будуть тисячі знімків будиночків, дерев, квіточок, пташечок та метеликів... Проте, справді якісних фото серед них майже не буде, а коштів та часу було витрачено досить багато. Кращим варіантом буде пройти етап приготування, як то кажуть "копнути глибше": перечитати десятки блогів про фотографію та обрати хорошу камеру під свої потреби. П

Спробуйте нову панель керування Google My Business

Зображення
Відтепер переглядати статистику, відповідати на відгуки й оновлювати інформацію про компанію стало ще простіше. Чергове доповнення сервісу певний час тестувалося і, нарешті, прямо у результатах пошуку доступна повноцінна інформаційна панель сторінки бізнесу у Google. Але побачити її у результатах пошуку може лише власник. Тобто, для відображення панелі керування сторінкою бізнесу, ви маєте зайти у свій аккаунт та ввести у пошуковий рядок назву вашої компанії. Нова панель керування сторінками Google My Business відтепер у Пошуку Google Читайте також: Дослідження: Як споживачі переглядають результати пошуку у Google Оновлений сервіс для бізнесу в Google Покажи клієнтам свій бізнес за допомогою Google Створюємо сторінку власного бізнесу в Google Компанія Google додала сервісу "Гугл Мій Бізнес" функціоналу звичних соціальних мереж

Писати чи не писати або роздуми про контент

Зображення
Користувачі Інтернету щоденно витрачають щонайменше 3 години часу у пошуках певної інформації (контенту). Сучасний користувач щоденно проводить у мережі більше 3 годин Саме він визначає характер взаємодії з конкретним ресурсом: відвідувач піде на інший сайт, залишиться для детального вивчення, повернеться ще раз, зробить замовлення. Тобто, від якості контенту залежить популярність, а відповідно і прибутки ресурсу та бізнесу, якому він належить. Що таке комерційний контент та з чим його їсти? Інформація, тобто контент, може бути текстовою, графічною та відео. Найважливішим критерієм комерційного контенту є його унікальність, яку визначає пошукова система. Але пошуковики не розуміють сторінок без текстів... Тобто, вони їх бачать, але змісту відео чи фото не розуміють. Сам собою відео чи графічний матеріал не співставить вашу сторінку із запитом потенційного клієнта у пошуковику. Якість тексту важлива завжди: у статті та пості, у назві та описі відео або графічного файлу, який ви

Google збирається поглинути HTC. Хто наступний Samsung, Apple?..

Зображення
Наразі компанія HTC уже виробляє Google Pixel та, за чутками, розробляє Pixel 2. За інформацією Commercial Times Google знаходиться на фінальній стадії переговорів з придбання HTC без успішного підрозділу Vive VR. Поки мобільний підрозділ компанії неспроможний конкурувати з Apple, Samsung та дешевими "китайцями", саме технології віртуальної реальності HTC дозволять існувати далі. Нагадаємо, що у 2012 році компанія Google за $12,5 млрд. придбала Motorola. яку всього за 2 роки продали китайскій компанії Lenovo за $2,91 млрд. Джерело:  dailymail.co.uk

Сьогодні технології VR вже продають житло

Зображення
Білоруський забудовник «А-100 Девелопмент» використав технології віртуальної реальності для продажу квартир нового ЖК «Пірс». У офісі продажів компанія пропонує своїм клієнтам VR-екскурсію: потенційні покупці надягають окуляри віртуальної реальності, щоб подивитися, як буде виглядати можлива покупка. За словами Анни Ілляшенко, керівника проекту «Пірс», VR-технології для сфери нерухомості є відмінним інструментом взаємодії з покупцями. Таким чином, замовники можуть відчути, як буде виглядати їх майбутнє житло. Споживач може оцінити розміри і зовнішній вигляд будинку та території комплексу, оцінити планування і габарити приміщень і т.д. Варіанти використання VR-технологій для продажу нерухомості 1. ЖК знаходиться на стадії будівницва Потрібно замовити розроблення високоякісної повномасштабної 3D-моделі майбутнього об'єкта, щоб показати весь квартал та його окремі елементи з можливістю переміщення ("прогулянки") комплексом. Порада: 3D-модель кварталу і окремих

Для легендарної мережевої гри Lineage застосовано VR-технології

Зображення
Цього року на виставці ChinaJoy 2017 було продемонстровано друге покоління популярної мережевої "лінійки" (Lineage). Нова генерація "Lineage 2: Revolution" тепер доступна для шлемів віртуальної реальності. Чи буде тривимірною вся гра, чи це лише маркетинговий хід, поки не зрозуміло, але сам факт перенесення мобільного проекту на VR виглядає досить цікавим: Джерело:  mmo13.ru _________________________________________________________________________ #VRtechnologies #3Dvideo #3Dgames #VRGames #VirtualReality #KievBusinessView

Google варить каву у VR

Зображення
Daydream Labs, л абораторія компанії  Google,   провела цікавий експеримент із застосуван ня сучасних технології віртуальної реальності в галузі освіти. Учасників випробування розділили на дві групи. Одні переглядали навчальні ролики з професійними баристами на YouTube, а інші - з еспресо-машиною у VR. Група, яка працювала з VR навчилася заварювати каву швидше і краще. Зрозуміло, що одне дослідження не є підставою для відмови від використання звичайного відео, проте воно свідчить про доцільність використання VR-технології у навчальному процесі. Звичайний відео-урок Навчальний VR-ролик Наразі, для навчання своїх співробітників віртуальну реальність уже використовують такі великі компанії як Walmart. З допомогою VR вони "переносить" своїх співробітників в умови, які складно змоделювати реальному житті. Наприклад, наплив клієнтів у «чорну» п'ятницю. Крім того, подібні інструменти навчання будуть дуже корисними для медичних закладів - за допомогою VR

5 порад як зробити фото ваших страв кращими

Зображення
"Найкраща камера та - яка наразі з вами". професійний фотограф Чейз Джарвіс Любите фотографувати ресторани, які відвідуєте, та страви, які куштуєте? Команда місцевих гідів Google теж любить. Тому вони присвятили весь липень святкуванню фотографії місцевої кухні. Зробити саме ваші фото кращими та популярнішими в мережі допоможуть кілька порад від професійного фотографа та місцевого гіда Google Анни Діксон (Anna Dickson). Перш за все пам'ятайте, що для створення чудового фото вам зовсім не потрібна велика професійна камера,- просто застосуйте 5 наступних поради на практиці: 1. Фотографуйте вдень  Уникайте фотографування при поганому освітленні - ідеальним для знімання є денне світло Зрозуміло, що перелаштовувати свій графік прийому їжі не варто, але досить важко зробити красиве фото у темному місці. Найкраще для фотографування використовувати денне світло. Свічки чи спалахи камери вашого телефону не зможуть передати реального вигляду ресторану чи страви.

Google My Business (Google Мій бізнес): створюємо сторінку власного бізнесу в Google

Зображення
Бізнес сторінка компанії у Google - сервіс, який дозволяє швидко, просто, а головне безкоштовно розмістити інформацію про свою компанію у пошуку та на картах Google. Сервіс Мій бізнес у Гугл (Google My Business) з’явився ще у 2014 році. З того часу бізнес-аккаунти постійно доповнювались, а нещодавно отримали важливий додатковий функціонал. Як додати інформацію про компанію у Google My Business Перейдіть на сторінку сервісу Google Мій бізнес (з пошуку Google чи меню усіх сервісів у своєму Google-аккаунті) Клікніть на посилання «Увійти» або «Почати» в правому верхньому кутку Зайдіть в обліковий запис Google, який буде основним для керування сторінки бізнесу (якщо ви не маєте такого - пройдіть процедуру реєстрації нового аккаунту). Оберіть тип сторінки. У Google є три основні категорії бізнесу. Перша - бізнес прив'язаний до конкретного місця. Даний тип посилює видимість сторінки у результатах пошуку при фізичному наближенні до вашого закладу. Ще дві категорії не пов&#