Публікації

Розміщуйте пости та заходи прямо на бізнес сторінках Google

Зображення
Досі ви могли розмістити публікації про останні новини свого закладу та заплановані заходи лише на власному сайті чи сторінках соціальних мереж. Минулого тижня Google додала можливість створення публікацій до бізнес-сторінок місцевих компаній. Отже, тепер про останні новини вашої компанії клієнти переглядатимуть прямо у пошуку Google. Використовуючи публікації на сторінках Google My Business ви можете дописувати текстові повідомлення, доповнені звичайними чи анімованими (gif) зображеннями та відеороликами. Таким чином ви не лише сповіщуєте користувачам Інтернет актуальну інформацію про ваш заклад, а також посилюєте рейтинг власної бізнес сторінки та залучаєте додатковий трафік на власний сайт. Публікуйте різноманітні дописи про свої події, продукти та послуги (наприклад, фото смачного еклеру, зробленого вашим кондитером сьогодні вранці), яків потенційні клієнти бачитимути у результатах пошуку (Google Search) та на картах (Google Maps). З одного боку, використання публікацій

Google Earth vs/ Google Maps: Що краще для вашого бізнесу?

Зображення
Компанія Google паралельно розвиває одразу два сервіси, які надають кінцевому користувачу інформацію про географічне положення закладів, місце надання послуг або продажу товарів. Сервіси Google Maps та Google Earth дозволяють детально дослідити дослідити поверхню Землі, а також Марса та Місяця. Якість зображень супутника та сусідньої планети поки не надто висока та навіть її достатньо, щоб отримати гарне уявлення про поверхню цих об'єктів. Хоча, обидва сервіси схожі за метою насправді вони мають різний функціонал, цілі та функції. Відмінності між Google Earth та Google Maps У 2005 році Google придбала "Where 2 Technologies", яка працювала над картографічним додатком, що став основою сучасних Google Maps. З іншого боку, у 2004 році Google викупила проект Keyhole, Inc., створений у 2001 під егідою ЦРУ. Вони розробляли графічний додаток Earth Viewer 3D. Google Maps для бізнесу Google Maps ближче до вас Google Maps добре відомі докладними маршрутами між обрани

Потрібен сайт - створи його безкоштовно на Google

Зображення
З 2014 року найбільш помітним утрезультатах пошуку Google є блок, що містить картку бізнесу (Google My Business). Найчастіше саме з цього блоку користувачі переходять на корпоративний сайт. При цьому, створення якісного сайту є досить складним, тривалим і дорогим процесом. Саме тому,  багато власників малого бізнесу по всьому світу уникають даної статті витрат. Наразі мільйони малих підприємств (60% малого бізнесу в світі) ще не мають власного веб-сайту. На щастя, компанія Google вирішила допомогти таким підприємцям та створила новий зручний інструмент створення сайтів-візитівок. Даний сервіс абсолютно безкоштовний і дозволяє власникам малого бізнесу створювати прості, яскраві веб-сайти протягом декількох хвилин без Це легко, і ви можете створювати і приваблення професійних розробників. Створити, наповнити та редагувати свій новий веб-сайт ви зможете комп'ютера, планшета або телефону. Джерело: Google Advertiser Community #googlesites #созданиесайтов #сайтвизитка

Фрірайтинг - новомодна течія чи реальний спосіб почати створювати свій контент?

Зображення
Упевнений, що багато хто чув і навіть знає, що таке рерайт і копірайт. А що ви чули про фрірайт, для чого його застосовують інші та чим він може бути корисний саме  вам? Давайте розбиратися разом! Перекладаючи «free writing» з англійської отримаємо "вільне письмо" ... Чи означає це, що у даного виду письма немає правил і обмежень? Чи, все ж, вони є... Дане поняття ввів письменник Кеннет Макрорі, для визначення методу написання текстів невеликими сеансами по 10-15 хвилин без зупинок, редагування, перевірок граматики, роздумів і поспіху. Про техніку Фрірайтингу згадують різні автори сучасності: Пітер Елбоу - Writing With Power (1981) Наталі Голдберг - Writing down the Bones: Freeing the Writer Within. (1986) Марк Леві - Фрірайтинг. Сучасна техніка пошуку креативних рішень. (2011) Тоні Пуда - Why people blog for free (2013) Марк Леві - Геніальність на замовлення (2013) Хоча, якщо копнути глибше, виявимо, що у 1934 році письменниця Доротея Бранд в книзі «Як ст

Ришітка (хэштег): модний та дієвий інструмент маркетолога у соціальних мережах

Зображення
Навіщо потрібні  хештеги, ч и справді вони допомагають користувачам відшукувати потрібну інформацію? Давайте спробуємо розібратись... Стрічки соціальних мереж наповнюються різноманітним контентом досить швидко. Зміна тематики постів та їх кількість має хаотичний характер. Пошук за хештегом в соціальних мережах справді надає відповідний контент, при чому, з різних стрічок. Отже, використання ришітки під час пошуку у соцмережах дозволяє швидко відфільтрувати потрібний контент. З іншого боку, для Інтернет-маркетолога, ришітка — символ, за допомогою якого потрібна інформація потрапить до цільової аудиторії. Тож давайте дізнаємось яким чином хештеги працюють в різних соціальних мережах. Ришітки в Google+ Жорсткі правила формування хештегов в Google+ відсутні. Забороняється використання пробілів, хоча, на практиці будь-які символи, крім букв, цифр і нижнього підкреслення виносяться за межі мітки. Тобто, клікабельним буде не весь хештег. У Google+ не можливо зробити хештеги лише

Успіх кожного бізнесу в його індивідуальності

Зображення
Часто в різних частинах малих та великих міст будь-якої країни можна спостерігати наступну ситуацію: поряд розташовано кілька приблизно однакових магазинів чи ресторанів, але одні переповнені відвідувачами, а за вітринами інших персонал дрімає... Якщо заклади розташовано поряд, обладнано практично однаково та й товари не надто різняться, то чому ж люди віддають перевагу одним і нехтують іншими. Насправді все надто просто - кожна компанія особлива. А виграють ті, що правильно позиціонують себе, використовують свою індивідуальність та адаптуються під потреби та побажання своїх споживачів. Яскравим прикладом вдалого маркетингу є шведський гіганта IKEA. Особливості мережі допомагають їй виділятись серед конкурентів у багатьох країнах світу: 1) IKEA - шматок Швеції в кожному місті: компанія одразу дає це зрозуміти: книги шведською на стелажах, плакати і календарі шведською, знижки в дні національних свят Швеції в усіх магазинах світу, шведське меню в кафе. 2) IKEA продає еколо

Точність карт Google буде забезпечувати штучний інтелект

Зображення
Представники компанії заявляють про застосування технологій Deep Learning та Street View при наповненні та актуалізації інформації на картах Google Maps. Google Maps щоденно надає своїм кристувачам актуальну інформацію про дорожній рух, оптимальні маршрути до визначених об`єктів, місцевих бізнесів мільйонів підприємців тощо. Головною перевагою Google Maps є актуальність інформації, точність якої забезпечують самі користувачі, автомобілі та фотографи програми Street View. На карти щоденно додаються мільйони зображень, аналізувати які вручну неможливо. У 2014 році команда Ground Truth Google опублікувала алгоритм зчитування номерів будинків - Street View House Numbers (SVHN). Сьогодні більше третини адрес занесено на карти завдяки цьому алгоритму. У деяких країнах, таких як Бразилія, SVHN визначив більш ніж 90% адрес. Навесні 2017 року команда Google анонсувала алгоритм детального аналізу зображень Deep Learning. Він дозволяє зчитувати інформацію про назви вулиць,

Проект Wing проходить чергову кризу

Зображення
Холдинг Alphabet, що володіє корпорацією Google, знову змінює плани щодо проекту Google Wing (крило) - більшу частину команди цього тижня було звільнено. Джерела Business Insider отримали інформацію про вихід з команди частини співробітників групи. Виходячи з недавнього відкритого листа головного виконавчого директора Alphabet Ларрі Пейджа, проект крила ще далекий до фінальної стадії розроблення. Незважаючи на такий радикальний крок, проект і далі працюватиме на базі лабораторії Х (Ікс). Наразі група розробників готує суттєве оновлення, щоб за кілька тижнів продемонструвати досягнутий прогрес. Як повідомляють офіційні джерела, скорочення штату пройшло в рамках реструктуризації, що розпочалася наприкінці минулого року з виходу із групи керівника команди Дейва Воза (Dave Vos). Частина звільнених співробітників отримала роботу в рамках інших проектів, решта більше не працюватиме на Alphabet. «Лабораторія X (і Alphabet в цілому), як правило, підтримує своїх звільнених співр

Дослідження: Як споживачі переглядають результати пошуку у Google

Зображення
За останні кілька років, з появою нових інструментів, таких як бізнес сторінки (Google My Business) та бізнес фото (Google Business View), алгоритм перегляду користувачами результатів пошуку Google значно змінився. Вивченням цієї теми зайнялися спеціалісти з нового сервісу пошуку та бронювання готелів Travel Tripper (від. редакції: схоже новий конкурент добре відомого сервісу Booking) . Дослідження проводилося на основі приладдя, що відстежує рухи та реакції очей. До експерименту було відібрано 100 респондентів. У пошуку Google їм демонструвалися результати видачі за назвами трьох готелів: Capitol Hill Hotel, Park Lane Hotel, і The New Yorker Hotel. Респонденти переглядали результати за кожним запитом протягом 15 секунд. Усі рухи та реакції очей респондентів, при цьому, фіксувалися. Раніше, у подібних дослідженнях більшість споживачів переглядали сторінку за F-шаблоном. Тобто, починали перегляд з платних оголошень вгорі, а потім рухалися вниз до органічних результатів видачі, ли